LUVA.menu – Customer Experience, czyli jakie uczucia towarzyszą gościom podczas pobytu

Udostępnij nas na:
Nawet laik zna pierwszą zasadę marketingu – najlepsza reklama to zadowolony klient. W Polsce zaczynamy już coraz częściej zagłębiać się w sens tego powiedzenia i łączyć go tym samym z jednym z najnowszych trendów współczesnego handlu nazwanym Customer Experience.

W języku polskim tłumaczymy go jako zarządzanie emocjami i doświadczeniem klienta. W odczuciu właściciela firmy Luva.menu doświadczenie klienta poprzedza pewne oczekiwanie tego, jak klient chce się poczuć, kim chce się stać w tej konkretnej sytuacji. Jest to obraz siebie, który buduje w głowie jeszcze przed wizytą w lokalu. Customer experience to zarządzanie realizacją tego oczekiwania klienta względem restauracji. To, jakie uczucia będą mu towarzyszyć podczas wizyty oraz jakich emocji doświadczy. Warto więc dbać o to, aby nasz gość od momentu przekroczenia wejścia hotelowego już uważał się za dopieszczonego i został oczarowany wnętrzem, dodatkami i atmosferą. Można pokusić się o stwierdzenie, że jeżeli miejsce, w którym przebywa klient jest zadbane i dopracowane w najmniejszym szczególe, to prawdopodobnie będzie on miał potrzebę, aby i w jego przypadku serwis był perfekcyjny na każdym kroku.

Takie szczegóły zawsze będą wpływać na ogólne wrażenie klienta podczas pobytu, a odpowiedni branding tylko podbije odczucie, że właśnie ten hotel na każdym kroku dba o nawet najmniejszy aspekt usługi hotelowej.

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie: ” Jak o to zadbać ?“ to idealnym rozwiązaniem okaże się wybranie linii produktów LUVA.menu dopełniającej wnętrze i podkreślającej charakter obiektu. W każdej ze swoich kolekcji zwracamy uwagę na detale, dając możliwość personalizacji i szeroką gamę kolorystyczną. Koniecznie zapytaj nas o każdy szczegół, zarówno linii produktów hotelowych jak i tych przeznaczonych dla restauracji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.