Luva.menu – Dobra strona zawieszki hotelowej

Udostępnij nas na:
Gościom nie zawsze udaje się przekazać wszystkie swoje życzenia pracownikom recepcji, którzy są ostatnim przystankiem przed wyjściem z hotelu. Na szczęście istnieje możliwość wyrażenia próśb przy pomocy jednego z najbardziej rozpoznawalnych akcesoriów hotelowych – zawieszki informacyjnej!

Typowa zawieszka hotelowa (ang. hotel door sign) zawiera dwa komunikaty „Proszę nie przeszkadzać” na jednej stronie oraz „Proszę posprzątać pokój” na drugiej. Istnieją również opcje dwóch osobnych zawieszek. Często komunikaty te są w dwóch lub trzech wersjach językowych w zależności od ilości turystów z danego kraju odwiedzających hotel.

Proszę nie sprzątać pokoju?

W hotelach stawiających na ekologię często spotkamy się z zawieszką informującą o prośbie nie sprzątania pokoju. Jest to oszczędność dla hoteli i budowanie „zielonej świadomości” gościa dodatkowo motywowanej punktami lojalnościowymi bądź rabatami na kolejny pobyt.

Zawieszka DND, a regulamin obiektu

Zgodnie z treścią „Do not disturb” (Proszę nie przeszkadzać) obsłudze hotelowej nie wolno przekroczyć progu pokoju lub nawet zapukać, jeśli taka zawieszka widnieje na drzwiach. Ze względu na bezpieczeństwo, niektóre obiekty zdecydowały się pozwalać na wejście do pokoju gościa pracownikom hotelu po upłynięciu 12 bądź 24 godzin od momentu wywieszenia informacji „Proszę nie przeszkadzać”.

Room service”, „Zwierzę w pokoju” i wiele innych… 

Na przykład sprawna organizacja podawania posiłków do pokoju to podstawa w hotelach z usługą room service, usługę tę realizuje się przy lekko uchylonych drzwiach. Z kolei obiekty akceptujące pupile powinny posiadać zawieszkę „Moje zwierzę jest w pokoju”, aby ułatwić pracę działowi housekeeping i zapewnić spokojny wypoczynek wszystkim gościom. Tak naprawdę w zależności od oferowanych usług bądź charakteru obiektu, zawieszka informacyjna ma generować feedback gościa względem obsługi hotelowej.

Zawieszki z możliwością naniesienia własnego tekstu dostępne na stronie: www.luva.menu

Kontakt:
LUVA Handmade Menu
Jaguar Tomasz Chwiłowicz

ul. Dworcowa 62
62-400 Słupca
www.luva.menu
+48 63 274 61 86, +48 502 836 745
luva@luva.menu

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.