LUVA.menu Partnerem portalu Horecanet.pl

Udostępnij artykuł
Marka obecna na rynku od 1933 roku, znajdująca się w portfolio polskiej, rodzinnej firmy JaguarGift, prowadzonej przez Tomasza Chwiłowicza, została Partnerem portalu Horecanet.pl. To oferta przeznaczona dla firm zainteresowanych skuteczną, intensywną, szerokozasięgową oraz wielopłaszczyznową komunikacją B2B skierowaną do decyzyjnych profesjonalistów sektora HoReCa w Polsce.

Produkowane przez rodzinną firmę wyroby obejmują siedem kategorii: Karty menu, Etui na rachunek, Pokój hotelowy, Restauracja, Bar, Lobby, Akcesoria kelnerskie.

– Do produkcji wyrobów marki LUVA używamy materiałów w 95 proc. pochodzenia Europejskiego. Jakość ma swoją cenę, dlatego bez kompromisów wybieramy najlepszych dostawców. Skóry, z których wykonane są produkty LUVA wytwarzane są w Niemczech oraz we Włoszech, kartony i nici pochodzą z Austrii, natomiast kleje i okucia od polskich producentów. Nasze produkty są zgodne z REACH – mówi Tomasz Chwiłowicz, właściciel firmy.

Zamówione przez klientów produkty personalizowane są jedną z wielu dostępnych metod.  – Tłoczymy na nich logo za pomocą mosiężnej matrycy, grawerujemy je laserem lub używamy kolorowej folii do metody hot-stampingu – tłumaczy Tomasz Chwiłowicz, i dodaje:  – Ostateczny sznyt i smak każdego dzieła skrywa się w maleńkich detalach wykończenia. Pozwól, że doradzimy Ci najlepsze rozwiązania, aby wydobyć piękno wnętrza Twojego lokalu. Zaskoczymy Cię wyszywanym komputerowo ciekawym wzorem na okładce, bądź kontrastowym kolorem obszycia. Dla ożywienia designu zaproponujemy kolorowe okucia z metalu lub wypełnienie teczki sprężystą pianką. Może chciałbyś zabezpieczyć dodatkowo narożniki okładek? A może, tak jak my, uważasz, że są one po prostu śliczne?

Kontakt:
LUVA Handmade Menu
Jaguar Tomasz Chwiłowicz
ul. Dworcowa 62
62-400 Słupca
www.luva.menu
+48 63 274 61 86, +48 502 836 745
luva@luva.menu

******************************************************************************************************************
Wydawcą portalu jest BROG B2B – platforma mediów efektywnej komunikacji B2B – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Aby uzyskać więcej informacji na temat pakietu możliwości oraz korzyści płynących ze współpracy z nami prosimy o kontakt:

BROG B2B
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
z.pak@brogb2b.pl
tel. 664 463 083, 22 290 66 11

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.09.2018
Aktualizacja: 07.09.2018