Luva.menu – 5 najlepszych sposobów na oznakowanie Twojego menu

Udostępnij artykuł
W ostatnich latach popyt na personalizowane produkty znacząco wzrósł. Rzeczy codziennego użytku coraz częściej posiadają cechy, które mają odróżnić je od od propozycji konkurencji kupowanych hurtowo lub w „sieciówkach”. Dotyczy to nie tylko branży B2C, ale również rynku HoReCa, który jest szczególnie czuły na indywidualne podejście do klienta biznesowego.

Poniżej przedstawiamy 5 propozycji, którymi możesz wytłoczyć swoje logo tak, aby było eleganckie i wyglądało profesjonalnie:

Tłoczenie gorącą matrycą – najbardziej klasyczna i subtelna metoda personalizacji. Za pomocą mosiężnych czcionek i matryc odciskamy w skórze znaki i symbole. Dzięki odpowiedniemu doborowi temperatury i nacisku uzyskujemy trójwymiarowy obraz Twojego logo.

Hot-stamping kolorową folią. Przy pomocy tych samych narzędzi, których używamy do tłoczenia, wgrzewamy złotą – stąd nieraz metoda ta nazywana jest złoceniem, srebrną lub kolorową farbę transferową z introligatorskiej kliszy. Proces ten możemy powtarzać wielokrotnie uzyskując kolorowe znaki.

Termotransfer to metoda polegająca na wgrzaniu wzoru z uprzednio przygotowanego nośnika, w jednym bądź wielu kolorach. Logo termotransferowe jest wodoodporne, przez co produkty z Wash Paper oznakowane w ten sposób można wygodnie prać.

Grawer – nowoczesna technika grawerowania światłem lasera z dokładnością do 0,01 mm wykonywana na tradycyjnych materiałach, takich jak drewno, skóra, filc czy metal. Tworzy znaki o dowolnej głębokości i strukturze odporne na ścieranie i środki chemiczne.

Blaszka. Ozdobna płytka ze szczotkowanej stali nierdzewnej lub anodowanego na czarno aluminium, mocowana na nity, z wygrawerowanym laserowo logo.

Twoje menu to przede wszystkim wizytówka Twojego lokalu. Na jego okładce powinno znaleźć się więc wszystko to, co chciałbyś przekazać swojemu gościowi w pierwszej kolejności. Oprócz treści zadbaj też o pierwsze wrażenie, ponieważ ono wydaje się być zawsze najważniejsze!

Kontakt:
LUVA Handmade Menu
Jaguar Tomasz Chwiłowicz
ul. Dworcowa 62
62-400 Słupca
www.luva.menu
+48 63 274 61 86, +48 502 836 745
luva@luva.menu

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.04.2019
Aktualizacja: 25.04.2019