Makarun debiutuje w nowej lokalizacji

Udostępnij artykuł
Dynamicznie rozwijająca się sieć spaghetterii, właśnie pojawiła się w nowym miejscu, a konkretnie w największej częstochowskiej galerii, zasilając tamtejszą ofertę restauracji i kawiarni. To już drugie w ostatnich trzech miesiącach otwarcie w segmencie gastronomii Galerii Jurajskiej.
Źródło: FB Galerii Jurajskiej

Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 42 mkw., znajdujący się przy strefie food court. Lokal ma także przygotowaną ofertę dla wegan i wegetarian.

Marka, obecna na rynku od ponad siedmiu lat, w Polsce ma już 30 restauracji. Zlokalizowane są one zarówno przy popularnych ulicach, jak i w biurowcach. W ostatnich latach Makarun rozwija także sieć restauracji w centrach handlowych.  Lokal pod szyldem Makarun można znaleźć także m.in. w Dubaju w The Point Mall.

Makarun idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty gastronomicznej. To świeży i zyskujący na popularności koncept, oferujący ciekawe menu, wpasowujące się w kulinarne gusta Polaków. Marka także wpasowuje się w nasz kulinarny tenant mix, dopełniając go flagowymi daniami kuchni włoskiejmówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Makarun to już 18 lokal gastronomiczny w częstochowskiej galerii. Oprócz niego znajdziemy tutaj także restauracje m.in. McDonald’s, KFC, Bobby Burger, Bon Apetito, Pasibus, Pizza Hut, Strefa Sushi, Woking Oriental, Doner Kebab oraz Mihiderka. Wśród kawiarni znaleźć można lokale m.in. Grycan, Costa Coffee i Consoni.

Oferta gastronomiczna jaką stworzyliśmy i którą dalej dopełniamy jest odpowiedzią na panujące dziś na rynku trendy związane z tą częścią tenant mixu. To również oferta, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku. Ten oczekuje od nas zarówno doskonale znanych sieci gastronomicznych, jak również świeżego spojrzenia, a więc wyjścia poza tradycyjny schemat oferty food court’u – mówi Borecka-Suda.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.02.2020
Aktualizacja: 20.02.2022