Makarun rozwija portfolio w Polsce

Udostępnij artykuł
Sieć spaghetterii posiada już  prawie 30 punktów gastronomicznych. Makarun jako pierwszy w Polsce rozpoczął sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”.  W marcu 2019 r. brand otworzy punkt w Dubaju jako pierwszy polski street food. Marka kontynuuje również rozwój w naszym kraju – 23 stycznia uruchomi kolejny punkt w Krakowie. Tym razem będzie to poziom -1 w Orange Office Park, przy ul. Klimeckiego 1.

Świętowanie otwarcia nowego punktu potrwa aż trzy dni. Z tej okazji zaplanowano wiele atrakcji, m. in.: drukarkę Instagram – każdy ma swój sposób na jedzenie spaghetti, dlatego w myśli zasady #HowDoYouEatYourPasta, każdy będzie mógł zaprezentować własny całemu światu. Każdy, kto przetestuje drukarkę, otrzyma -50 proc. zniżki na swoje danie, a autor/autorzy najciekawszego zdjęcia zostaną nagrodzeni voucherem na lot w tunelu aerodynamicznym. Dodatkowo, każdy, kto podczas wizyty w lokalu odezwie się do marki na Messengerze, otrzyma numer, który przy kasie będzie mógł zamienić na makarunowy gadżet! Oprócz tego, do piątku karty lojalnościowe będą stemplowane x2! 🍝🍝

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <


Sieć spaghetterii rozwijana jest w oparciu o system franczyzowy. W rozmowie z nami właściciele sieci opowiedzieli, m.in. dlaczego zdecydowali się na takie rozwiązanie: – Podjęliśmy decyzję, że nie jesteśmy w stanie być wszędzie na raz. Otwarcie każdego lokalu to kapitał. Nie ukrywajmy więc, że dzięki temu, że ludziom podobał się pomysł na biznes, mogliśmy otworzyć tyle punktów w Polsce – sami nie mielibyśmy na to funduszy. Poza tym, franczyza jest to prostu ciekawym pomysłem na biznes, który rzeczywiście nie był popularny, kiedy my zaczynaliśmy go rozwijać. Idea przyjęła się na rynku i nadal może się przyjmować. Pojawiło się zainteresowanie zarówno samym produktem, jak i możliwością otwierania lokali.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.01.2019
Aktualizacja: 22.01.2019