Makro i Fundacja Klubu Szefów Kuchni wspierają WOŚP

Udostępnij artykuł
– Mamy nadzieję, że zupa rozgrzeje nie tylko brzuchy, ale i serca Polaków w tym wyjątkowym dniu – mówi Jarek Walczyk, prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni.

Dodatkowo w specjalnie przygotowanym namiocie powstanie restauracja pop-up, w której dania dla wyjątkowych gości przygotują znani szefowie kuchni, m.in. Jarek Walczyk, Tomasz Purol, Dariusz Struciński, Ernest Jagodziński, Łukasz Konik czy Konrad Birek. Wsparcie zapewnią także Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie oraz Michał Grzywacz i Cezary Powała – szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie. W menu Restauracji WOŚP znajdą się potrawy takie, jak: wędzony sum z palonym ziemniakiem, musem z kalafiora i rukolą, żurek z wędzonym węgorzem, mlekiem kokosowym i chili czy beza z mascarpone i marakują.

Partnerem produktowym inicjatyw Fundacji Klubu Szefów Kuchni w ramach 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Makro Polska. Sieć hurtowni dostarczy wysokiej jakości produkty, potrzebne do przygotowania zupy oraz dań w Restauracji WOŚP. Dodatkowo Makro Polska przekazało na licytację specjalną kolację „szytą na miarę”, którą dla zwycięzcy aukcji przygotują Michał Grzywacz i Cezary Powała, szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie.

Fundusze zebrane w ramach 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zostaną przekazane na wyrównanie szans leczenia noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych poprzez doposażenie ich w specjalistyczny sprzęt ratujący życie i zdrowie dzieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.01.2018
Aktualizacja: 31.10.2018