Makro kontynuuje działania pro-ekologiczne

Udostępnij artykuł
Celem strategii zrównoważonego rozwoju prowadzonej przez Makro Polska jest m.in. ograniczenie negatywnego wpływu na ekosystem oraz poszanowanie zasad ochrony środowiska. W jej ramach sieć hurtowni m.in. wprowadziła ograniczenia w zakresie chłodzenia, klimatyzacji i ogrzewania oraz przeprowadza wymianę oświetlenia na energooszczędne. Dzięki temu firma w 2017 roku zmniejszyła zużycie energii elektrycznej o 5,1 proc. oraz emisję CO2 o 3,7 proc. Makro Polska stawia również nacisk na budowę zrównoważonego łańcucha dostaw w celu redukcji ilości zanieczyszczeń uwalnianych do atmosfery.

Makro Polska prowadzi także działania mające na celu ponowne wykorzystywanie surowców lub materiałów budowlanych z innych hal oraz recykling i unieszkodliwianie odpadów.  W ciągu 2017 roku recyklingowi poddano ponad 8 tys. ton materiałów, w tym papieru i kartonu, plastiku, drewna, baterii oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 26.03.2018
Aktualizacja: 31.10.2018