Makro kulinarnie celebruje rocznicę niepodległości

Udostępnij artykuł
Przed nami 101. rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę. Z tej okazji w dniach 11-17 listopada odbędzie się druga edycja Tygodnia Kuchni Polskiej, organizowana przez sieć hurtowni. Wyselekcjonowane lokale z całego kraju wprowadzą do swojego menu biało-czerwone danie inspirowane kuchnią polską.

Tydzień Kuchni Polskiej to akcja organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. W dniach 11-17 listopada szefowie kuchni 90 restauracji, w tym z Warszawy, Krakowa, Zakopanego i Podhala, Trójmiasta i Pomorza, Wrocławia i Dolnego Śląska, wprowadzą do swojego menu specjalne biało-czerwone dania inspirowane kuchnią polską. W ten sposób zapraszają do kulinarnej celebracji rocznicy odzyskania niepodległości. Lista lokali biorąca udział w akcji dostępna jest na stronie www.polskieskarby.pl.

Z okazji Święta Niepodległości sieć hurtowni przygotowała również dla klientów gastronomicznych propozycje dań w barwach narodowych. Korzystając ze zdjęć, przepisów i atrakcyjnej oferty na składniki do ich przygotowania, mogą oni wzbogacić swoje menu i zaskoczyć gości potrawami w kolorach flagi. Więcej informacji o akcji i listę przedsiębiorstw otwartych w niedziele znaleźć można na stronie www.makro.pl

Celem programu Polskie Skarby Kulinarne, prowadzonego przez Makro Polska, jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju oraz sprawienie, by bardziej docenili oni kuchnię polską i dostrzegli, że rodzime dania również mogą być prestiżowe i pełne zaskakujących doznań smakowych. Projekt obejmuje m.in. materiały edukacyjne i warsztaty kulinarne, podczas których szefowie kuchni, kucharze i restauratorzy poszerzają swoją wiedzę, odkrywają historyczne receptury i uczą się je interpretować, by móc wprowadzić je do restauracyjnych kart.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.11.2019
Aktualizacja: 07.11.2019