Makro ma już 24 lata

Udostępnij artykuł
Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów – w tym „Karuzelę okazji” obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 tys. nagród.

Tegoroczna kampania promuje „Urodzinową karuzelę okazji”, dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.

Z okazji 24 urodzin Makro, zostały przygotowane również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzono loterię zdrapkową w aplikacji mobilnej, w której  przewidziano 100 tys. nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3 tys. zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– W tym roku kampanii urodzinowej przyświeca hasło: ‘Dziękujemy, że jesteście z nami!’. I to właśnie jest jej celem – podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i za to, że są z nami od 24 lat. To dla nich nieustannie wprowadzamy innowacje i nowoczesne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na ich potrzeby oraz robimy wszystko, by je spełniać i być dla nich najlepszym partnerem w biznesie – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

W ramach 24. urodzin sieć hurtowni przygotowała także spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz w Internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.09.2018
Aktualizacja: 06.09.2018