Makro z cytrusami bez chemii

Udostępnij artykuł
Sieć hurtowni poszerza asortyment związany z długofalowo prowadzoną polityką zrównoważonego rozwoju. W ofercie sieci hurtowni pojawiła się nowa linia produktowa – owoce cytrusowe, które po zbiorze nie zostały poddane działaniu chemicznych środków konserwujących.

Makro Polska wprowadziło do swojej oferty nową linię owoców cytrusowych bez konserwantów oraz środków chemicznych. Produkowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz z troską o środowisko naturalne, cytrusy są pełne soczystego smaku, naturalnego zapachu i wartości odżywczych.

Sieć hurtowni, zgodnie z dynamicznym rozwojem rolnictwa pro-środowiskowego oraz ideą zrównoważonego rozwoju, poszerza swoją ofertę o nową linię owoców cytrusowych. W odpowiedzi na zwiększające się zainteresowanie bezpieczną dla środowiska oraz zdrową żywnością, w asortymencie Makro pojawiły się pozbawione chemii cytryny, klementynki i pomarańcze. W najbliższych dniach firma wzbogaci ofertę cytrusów także o limonki.

Pochodzące z małych, produkujących starymi metodami, gospodarstw cytrusy uzyskują dojrzałość bez zabiegu sztucznego, tzw. oddzielenia owoców z zastosowaniem gazu etylowego. Po zbiorze nie stosuje się także środków chemicznych celem wydłużenia ich trwałości. Owoce są regularnie badane przez niezależne ośrodki kontrolne.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.01.2020
Aktualizacja: 22.01.2020