Makro z nową linią produktów

Udostępnij artykuł
Sieć hurtowni wprowadza do swojego asortymentu gotowe do spożycia, świeże owoce krojone marki FructoFresh. Wyprodukowane opatentowaną technologią fresh cut, ręcznie obierane oraz krojone owoce, stanowią zdrową żywność niewymagającą dodatkowej obróbki. Pakowane w modyfikowanej atmosferze (MAP) produkty te dłużej zachowują świeżość. W Makro dostępne są mieszanki różnych owoców, jak i produkty mono, krojone według potrzeb klienta w plastry czy paski.

Sieć hurtowni Makro Polska poszerza asortyment o wyprodukowane opatentowaną technologią fresh cut owoce krojone marki FructoFresh. W metodzie tej używane są wyłącznie owoce od sprawdzonych producentów w optymalnej fazie dojrzałości, niepasteryzowane oraz niemrożone.

Owoce wyróżniają się walorami smakowymi i wysoką wartością odżywczą. Zalewę stanowi wodny roztwór posiadający niewielką ilość cukru, kwasów cytrynowego i askorbinowego. Produkty pakowane są w modyfikowanej atmosferze (MAP), dzięki której dłużej pozostają świeże. Eliminuje to potrzebę używania jakichkolwiek środków konserwujących i chemicznych.

Dzięki tej linii produktów klienci HoReCa oszczędzają czas i nakład pracy przy przygotowaniu dań. Z kolei dla klientów indywidualnych stanowi ona zdrową alternatywę na szybkie śniadanie, przekąskę w drodze do pracy czy dodatek do deseru. Bezpieczeństwo i wysoką jakość owoców gwarantuje międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa żywności (IFS) – wyjaśnia Paweł Pigoński, Category Maneger Fruit & Veg dep. Makro Polska.

W ofercie sieci hurtowni pojawiły się świeże mieszanki różnych owoców, jak i produkty mono, krojone w plastry i paski. Produkty dostępne są w opakowaniach 1 kg oraz 150 g.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.03.2020
Aktualizacja: 04.03.2020