Makro z obranymi i gotowymi do dalszej obróbki warzywami

Udostępnij artykuł
W sieci hurtowni można znaleźć szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej. Produkty są pozbawione konserwantów oraz pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i pracy.

Nowa oferta dedykowana klientom z sektora gastronomicznego obejmuje surowe warzywa odpowiednio przygotowane do dalszej obróbki termicznej – obrane, krojone i kalibrowane, co pozwala zachować jednolitość serwowanych dań. W sieci hurtowni Makro Polska znaleźć można m.in. buraki, dynię, paprykę, pietruszkę, por, seler, cebulę, marchew, kapustę czy ziemniaki, które dostępne są w różnych wariantach takich, jak m.in.: kostka, pióro, plastry, paski julienne.

– Produkty wpisują się także w trend convenience, gdyż pomagają zaoszczędzić na czasie i pracy w lokalu. „Tego typu produkty pozwalają pracownikom lokalu skupić się na innych zadaniach, niż wstępne przygotowywanie produktów do dalszej obróbki termicznej. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji na rynku, kiedy to w wielu miejscach brakuje rąk do pracy – podkreśla Robert Ciechomski, manager Grupy Klientów HoReCa, Makro Polska. Produkty pozwalają także zmniejszyć zużycie wody czy detergentów do sprzątania stanowisk.

Produkty nie zawierają konserwantów. Dzięki odpowiedniemu opakowaniu można przechowywać je przez 5 dni (w temperaturze 2-5 st. C) bez utraty na jakości. Warzywa są dostępne w optymalnych dla lokali gastronomicznych gramaturach – od 0,7 kg do 5 kg.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.08.2018
Aktualizacja: 29.08.2018