Makro zorganizuje drugą edycję Dni Gastronomii

Udostępnij artykuł
Sieć hurtowni zaprasza właścicieli i kierowników lokali, szefów kuchni, kucharzy, jak i osoby wiążące swoją przyszłość z sektorem HoReCa na Dni Gastronomii. Wydarzenie jest drugą w tym roku edycją organizowaną przez Makro. W dniach 2-3 października w każdej hali na uczestników czekać będą pokazy kulinarne, degustacje oraz specjalne promocje i rabaty.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną m.in.: innowacyjne rozwiązania cyfrowe wspierające rozwój gastronomii, szeroka oferta asortymentu sezonowego oraz różnorodny wachlarz szkoleń. Zaproszeni goście będą mogli skorzystać z promocyjnych cen na wybrane artykuły z wielu kategorii produktowych oraz uczestniczyć w pokazach kulinarnych z wykorzystaniem obecnych trendów.

Spotkanie będzie również okazją do wymiany doświadczeń i budowania sieci kontaktów. Dzięki indywidualnym rozmowom z przedstawicielami Makro uczestnicy poszerzą wiedzę o roli dostawców w zarządzaniu gastronomią i zapoznają się ze spersonalizowaną ofertą współpracy.
Na wydarzeniu nie zabraknie inspiracji produktowych obejmujących zróżnicowany asortyment oraz degustacji i pokazów kulinarnych przygotowanych przez dostawców.

Osoby chcące wziąć udział w akcji mogą skontaktować się z organizatorem poprzez formularz umieszczony na stronie internetowej https://makro-dla-gastronomii.pl/dni-gastronomii. Tym samym istnieje możliwość umówienia się na rozmowę z przedstawicielem Makro na konkretną godzinę. Aby wziąć udział w wydarzeniu, nie trzeba być aktywnym klientem sieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.09.2019
Aktualizacja: 26.09.2019