Marcin Szymfel dyrektorem dwóch nowych hoteli IHG

Udostępnij artykuł
Pełniący dotychczas funkcję zastępcy dyrektora oraz dyrektora sprzedaży i marketingu warszawskiego hotelu InterContinental Marcin Szymfel z dniem 1 października objął stanowisko dyrektora generalnego dwóch nowo powstających w stolicy hoteli – Holiday Inn Express oraz Crowne Plaza. Będą częścią kompleksu The Warsaw HUB. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2020 roku.
Marcin Szymfel w czasie dyskusji na XIII Forum Profit Hotel 2018. W tym roku będzie okazja również spotkać i posłuchać Marcina podczas naszego XIV Forum Profit Hotel 2019.

Marcin Szymfel jest doktorem nauk ekonomicznych SGH w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Z warszawskim hotelem InterContinental związany od 2006 roku. Wcześniej pracował m.in. w takich sieciach jak Le Meridien Hotels & Resorts czy Marriott International.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dwa hotele należące do InterContinental Hotels Group – Holiday Inn Express oraz pierwszy w Polsce Crowne Plaza, znajdą się w budynku A kompleksu The Hub. Oba zajmą łącznie 21 tys. mkw. oraz zapewnią 430 pokoi i apartamentów. Crowne Plaza swoim gościom zaoferuje 212 pokoi i apartamentów, z kolei Holiday Inn Express będzie ich mieć 218.

Hotelowa wieża będzie posiadać ogólnodostępne usługi. Na przeszklonym parterze, obok holu recepcyjnego, znajdzie się kawiarnia ze strefą pracy i wypoczynku, a na 22. kondygnacji efektowny sky bar z tarasem, skąd roztaczać się będzie widok na centrum Warszawy. Na pierwszym i drugim piętrze powstaną z kolei modnie urządzone restauracje hotelowe ze stolikami na około 270 gości.

Crowne Plaza w ramach The Warsaw HUB

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.10.2019
Aktualizacja: 10.11.2022