Marka Radisson Red wchodzi do Warszawy

Udostępnij nas na:
Radisson Hospitality AB, spółka notowana na giełdzie Nasdaq w Sztokholmie w Szwecji, stanowiąca część Radisson Hotel Group, ogłosiła powstanie Radisson RED Warsaw. Hotel tej ekskluzywnej, lifestyle’owej marki będzie łączyć w sobie inspiracje warszawską muzyką, architekturą i kulturą. Dzięki tej nowej nieruchomości, portfolio Grupy w Polsce wzrośnie do 17 hoteli oferujących prawie 3,8 tys. pokoi dostępnych lub będących w fazie budowy.

Radisson RED Warsaw, którego otwarcie jest planowane w 2023 r., wniesie nowe życie w konwencjonalny krajobraz hotelowy miasta. Luźna atmosfera, ciekawa oferta kulturalna, odważny wystrój wnętrz – to wszystko sprawi, że hotel ten będzie miejscem dostarczającym gościom niezapomnianych przeżyć. Założona ponad 800 lat temu Warszawa, będąca obecnie największym miastem w Polsce, jest wielkim ośrodkiem politycznym, kulturalnym i przemysłowym, świetnie skomunikowanym z resztą Europy – dzięki czemu idealnie pasuje tutaj taka marka jak Radisson RED.

– Radisson RED wyróżnia się na tle innych hoteli, więc cieszymy się, że możemy wprowadzić tę odważną, eklektyczną i wesołą markę do Warszawy. Jest to siedemnasta nieruchomość w naszym prężnie rozwijającym się portfolio w tym kraju. W opublikowanym indeksie FTSE Russell, Polska zmieniła niedawno status na „rynek rozwinięty”. To jedyny kraj, który osiągnął taki awans w przeciągu ostatniej dekady – powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.

Nowo wybudowany hotel Radisson RED Warsaw będzie dysponować 267 pokojami gościnnymi, restauracją i barem, siłownią oraz bogatą przestrzenią spotkań i wydarzeń o powierzchni 820 mkw. Zaprojektowany przez znane biuro architektoniczne Arquitectonica, stanie się integralną częścią wyjątkowego 140-metrowego wieżowca Liberty Tower, który dopełni panoramę Warszawy.

Dla gości hotelowych, Radisson RED Warsaw będzie doskonałą bazą wypadową do zwiedzania tego zabytkowego, docenianego i wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO miasta. Będzie stąd też blisko do nowoczesnego centrum metropolii, gdzie czeka na nich wiele ciekawych miejsc zapewniających rozrywkę. Odwiedzający stolicę Polski będą mogli również nacieszyć się wspaniałą kulturą miasta. Z Radisson RED w kilka minut będzie można dotrzeć na teren corocznych międzynarodowych festiwali muzycznych, na letnie koncerty w Łazienkach i do wielu niesamowitych warszawskich atrakcji.

– Jesteśmy dumni z rozpoczęcia współpracy z jedną z największych grup hotelowych na świecie. Radisson RED to marka znana z tego, że jej hotele mieszczą się w budynkach o wyjątkowej architekturze,  zapewniających twórczą atmosferę i szybki dojazd z każdego zakątka miasta. Liberty Tower z całą pewnością wpisuje się w ten trend, a wręcz go wyprzedza. Jestem przekonany, że przestrzenie Radisson RED na terenie Liberty Tower będą jednymi z najnowocześniejszych i najwygodniejszych na świecie, a osoby przebywające tutaj będą mogły cieszyć się wyjątkową atmosferą miasta – mówił Cezary Jarząbek, założyciel i prezes zarządu Golub GetHouse, inwestora Liberty Tower.

W procesie negocjacji warunków umowy najmu inwestora reprezentowali eksperci Hotel Professionals.

– Cieszymy się, że mogliśmy przeprowadzić proces doboru marki i zająć się negocjacjami długoterminowej umowy najmu w imieniu naszego klienta Golub GetHouse. Przyjemnością była też współpraca z Grupą Hotelową Radisson, firmą blisko związaną z moją kariera hotelarską – dodaje Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.

Radisson RED Hotel, Warsaw będzie obsługiwany przez Radisson Hospitality AB w ramach międzynarodowej umowy najmu.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.