Max Premium Burgers wprowadza Menu Śniadaniowe

Udostępnij artykuł
W menu znajdziemy klasyczne propozycje z wołowiną i kurczakiem, ale też zupełne nowości m.in. burger śniadaniowy, wrapy, wytrawne muffiny, box z wieprzowiną, a także po raz pierwszy w Max szeroki wybór słodkości. Co ważne, Max Premium Burgers w swojej ofercie śniadaniowej będzie posiadać opcje dla fanów wieprzowiny, wołowiny, kurczaka oraz wege.

MAX Premium Burgers rozszerza swoją ofertę i od pierwszego kwietnia 2019 wprowadza wyjątkowe Menu Śniadaniowe, składające się z aż 15 atrakcyjnych pozycji. Teraz każdy „Na dobry początek dnia” może zjeść MAXymalnie smaczne śniadanie, dostępne codziennie do godziny 10:30 – we wszystkich lokalach sieci.

Wśród nowości MAXa, będących odpowiedzią na gusta Polaków, znajdą się:
• Hamburger z Serem i z Jajkiem
• Muffin Jajko i Bekon, Muffin Wieprzowy z Jajkiem
• Wrap Jajko i Bekon, Wrap Wieprzowy, Wege Wrap
• Tost Szynka i Ser
• Mini Pancakes
• Ciastko z malinami
• Muffin czekoladowy i muffin jagodowy
• Ciastko francuskie z czekoladą
• Jogurt z truskawkami i granolą
• Ziemniaczane nuggetsy

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Fani śniadań będą też mogli sięgnąć po wybrane burgery z oferty klasycznej w tym Frisco Burger, Original Burger, czy wyjątkowe Shake’i Premium. Ponadto, przez cały dzień MAX Premium Burgers oferuje kolejną nowość, czyli Box z Wieprzowiną, w skład którego wchodzi kotlet wieprzowy, ziemniaczane nuggetsy, mix sałat, czerwona cebula oraz sos serowy i pomidorowa salsa.
Unikalna oferta, to jednak nie wszystko! Zamawiając śniadanie, każdy będzie miał szansę skomponować je wedle swoich upodobań. Kupując dowolny produkt z oferty śniadaniowej, klienci mają możliwość dobrania dodatków i (lub) napoju w 3 super niskich cenach: 3 zł, 4 zł i 5 zł (ceny są zależne od wielkości porcji).

Tuż po śniadaniu, klienci MAX mogą spróbować czegoś specjalnego, od 10:30 do oferty dołącza Wieprzowy BBQ Burger zainspirowany polskimi smakami – znajdziemy w nim kiszoną kapustę, kiszonego ogórka, czerwoną cebulę oraz sos BBQ i majonez.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.03.2019
Aktualizacja: 18.04.2019