McCain dołącza do akcji wspierającej medyków

Udostępnij artykuł
Na początku kwietnia w restauracjach sieci 7 Street, Meet & Fit oraz Woody’s ruszyła akcja „Podaruj burgera dla bohatera”. Wkrótce do organizatorów zgłosiła się Grupa Żywiec oferując do każdego burgera gratisowego bezalkoholowego Heinekena 0.0 proc., a teraz do akcji dołącza firma McCain Poland.

Akcja polega na wsparciu posiłkiem medyków pracujących w szpitalach oraz ośrodkach zdrowia. Każdy z nas może przy składaniu swojego zamówienia lub w osobnym zamówieniu zakupić burgera. Będą one dostarczone do najbliższej placówki medycznej w obrębie lokalu, w którym klient złożył zamówienie. Do wyboru są dwa burgery – Dr Burger i Dr Vege Burger, które nakarmią personel medyczny ryzykujący swoim życiem dla nas.

Wystarczy wejść na stronę meetandfit.pl, 7street.pl lub woodysburger.pl i dodać do zamówienia wybranego Dr Burgera.

W obecnych czasach wsparcie dla medyków jest bardzo pożądane. Dla nich to ogromna pomoc  – nie muszą martwić się o posiłki w czasie dyżuru. Akcja, którą zorganizowała sieć 7 Street – Bar & Grill i Meet & Fit – Slow Food jest niesamowita, bo pozwala każdej osobie przyczynić się do akcji i wesprzeć medyków na pierwszej linii frontu. Stąd decyzja, że również McCain dołącza do akcji i zostaje jej kolejnym partnerem, wraz z Grupą Żywiec, która przyłączyła się już wcześniej. Od dzisiaj medyk w torbie dostarczonej z Dr Burgerem znajdzie nie tylko butelkę Heinekena 0.0 proc., ale również porcję frytek zasponsorowanych przez McCain. Bo przecież burger i frytki to idealny duet – mówi Maria Głośnicka z McCain Poland.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.04.2020
Aktualizacja: 29.04.2020