McDelivery: już co trzeci lokal sieci realizuje dostawy do klienta

Udostępnij artykuł
Sieć McDonald’s stawia na dynamiczny rozwój usługi. Już 145 restauracje w 16 miastach Polski realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.

Aktualnie z oferty dostaw sieci McDonald’s mogą skorzystać mieszkańcy 16 polskich miejscowości (Warszawy, Łodzi, Katowic, Krakowa, Lublina, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Sopotu, Gdyni, Torunia, Bydgoszczy, Białegostoku, Szczecina, Gliwic, Sosnowca). Zamówienia są realizowane za pośrednictwem partnerów McDonald’s – Pyszne.pl, Uber Eats i Wolt w dowolne miejsce znajdujące się w zasięgu wybranej restauracji. Dzięki temu konsumenci mogą cieszyć się smakiem ulubionych dań, nie tylko w restauracji, ale także w domu, biurze czy innej dogodnej lokalizacji.

>>> HOT NEWS: AMARO OTWIERA RESTAURACJĘ W ZAKOPANEM <<<

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Usługa McDelivery dostępna jest w Polsce od 2017 roku. W tym czasie sieć zrealizowała 1,7 mln zamówień. To odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku gastronomicznego, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje trend convenience. Dzisiaj, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci oczekują szybkiego dostępu do swoich ulubionych potraw bez wychodzenia z domu. Do końca roku planowane jest poszerzenie zasięgu usługi McDelivery o kolejne lokalizacje. Sieć także poszerza grono partnerów, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów w jak najkrótszym czasie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.11.2019
Aktualizacja: 14.11.2019