McDonald’s Polska wprowadzi nowy system zarządzania personelem

Udostępnij nas na:
Mobilne rozwiązanie ułatwi dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomoże zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawni planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem.

Jako jeden z największych pracodawców w Polsce, McDonald’s doskonale zna zarówno wyzwania związane z zatrudnieniem i utrzymaniem pracowników, jak również z dostosowaniem swojej pracy do dynamicznie zmieniających się przepisów. Dlatego restauracje McDonald’s wymagają kompleksowego rozwiązania w dziedzinie zarządzania personelem, które pomoże usprawnić działania kadrowe tak, aby zmianę na lepsze odczuli nie tylko dyrektorzy i kierownicy wyższego szczebla, ale wszyscy pracownicy restauracji. Potrzeba optymalizacji w tym obszarze wynika z ambitnych założeń McDonald’s dotyczących dynamicznego rozwoju w regionie.

Wśród wybranych przez McDonald’s rozwiązań Reflexis są m.in. system do tworzenia grafików Workforce Scheduler™, narzędzia do rejestrowania czasu pracy Time & Attendance, samoobsługowy system dla pracowników Employee Self-Service, zaawansowane narzędzia do analizowania i raportowania Advanced Analytics & Reporting oraz funkcjonalności mobilne, które zapewniają dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca. Rozwiązania powstały z myślą o tym, by usprawnić zarządzanie pracą 25 tysięcy polskich pracowników McDonald’s, ale mają także za zadanie ułatwianie dostosowywania się firmy do zmian  przepisów regulujących kwestie zatrudnienia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Obecnie McDonald’s Polska stosuje mniej zaawansowane metody planowania, takie jak arkusze kalkulacyjne, przez co rozkład pracy nie zawsze jest optymalny. Rozwiązania Reflexis w dziedzinie zarządzania personelem pozwalają na regularne aktualizowanie obowiązującego prawa pracy, dzięki czemu pracodawca ma gwarancję, że obowiązujące przepisy będą stosowane jednakowo we wszystkich restauracjach.

Jak powiedział Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska: -W naszej działalności bardzo ważne jest planowanie pracy i zarządzanie zespołami pracowników. Nasi franczyzobiorcy już czekają na wprowadzenie systemu planowania Reflexis. Nowe narzędzia pozwolą nam tworzyć skuteczne i dokładne prognozy dla każdej restauracji. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio dobrać liczbę pracowników i powierzyć im właściwe zadania w restauracji. To przyczyni się do optymalizacji kosztów pracy i zwiększy szybkość obsługi, a co za tym idzie zadowolenie naszych gości. Mamy nadzieję, że również nasi pracownicy docenią to nowe, praktyczne rozwiązanie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione