McDonald’s w dwa lata zrealizował ponad 1,2 mln zamówień z dostawą

Udostępnij artykuł
W tym roku sieć świętuje w Polsce drugie urodziny usługi McDelivery, która umożliwia dostawę produktów już na terenie dziesięciu polskich miast. Z tej okazji przez cały lipiec sieć rozdaje zamawiającym prezenty, a w wybrane weekendy oferuje darmową dostawę.

Drugi Big Mac gratis, wyjątkowe gadżety oraz darmowa dostawa w wybrane dni to niespodzianki, które McDonald’s przygotował dla zamawiających z okazji drugich urodzin McDelivery. Usługa dowozu produktów została wprowadzona w 2017 r. Od tego czasu zrealizowano ponad 1,2 mln zamówień. Pierwszym miastem oferującym McDelivery była Warszawa, potem dołączyły Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Sopot, Gdynia, Łódź, Katowice i Lublin. Dostawy realizuje już 110 restauracjiMcDonald’s, co stanowi ponad ¼ wszystkich lokali sieci w Polsce.
Największa liczba zamówień złożonych w ciągu jednego dnia w całym kraju wynosiła 4 957, a największe zrealizowane do tej pory zamówienie składało się z 84 pozycji, wśród których królował Cheeseburger oraz ciastko czekoladowe.
Druga rocznica funkcjonowania usługi to okazja do świętowania. Przez cały lipiec na zamawiających produkty z menu McDonald’s za pomocą aplikacji Uber Eats czekają specjalne promocje oraz upominki:
06-07.07 – Przy zakupie burgera Big Mac, drugi gratis
13-14.07 – Weekend darmowej dostawy McDelivery
20-21.07 – Skarpety lub Worek Big Mac w prezencie przy zamówieniu powyżej 30 zł
27-28.07 – Weekend darmowej dostawy McDelivery
Oprócz promocji weekendowych, od poniedziałku do piątku przez cały lipiec do każdego zamówienia będzie dołączony napój Fanta Madness 0,5 gratis.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

–  Z roku na rok możliwość zamówienia naszych produktów z dostawą do domu, biura, parku czy na imprezę cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dlatego zasięg naszej usługi objął już 110 restauracji na terenie 10 polskich miast. Z tej okazji postanowiliśmy obdarować zamawiających wyjątkowymi prezentami, bo to dzięki nim McDelivery wciąż poszerza swój zasięg – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.Użytkownicy aplikacji mobilnej Uber Eats mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu (oprócz wybranych weekendów objętych promocją). Zamówienia są realizowane w godzinach od 11:00 do 23:00.  Więcej informacji o usłudze oraz regulaminy aktualnych promocjach można znaleźć tutaj.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.07.2019
Aktualizacja: 04.07.2019