McDonald’s z innowacyjną propozycją dla młodych

Udostępnij nas na:
„2 for U Fajnie się składa” to aktywność, do której zaprasza Dawid Kwiatkowski. Wokalista we współpracy z McDonald’s stworzył wyjątkowy teledysk. Jednak, aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.

Zabawę z „Najbardziej ekipowym klipem ever” należy zacząć od wejścia na Messengera McDonald’s Polska i zaproszenia znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów – od dwóch do sześciu. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu, efektów i dźwięku. Podczas oglądania teledysku, można usłyszeć dźwięki, które na co dzień towarzyszą gościom w restauracji, np. szelest torebki przy wyjmowaniu frytek, nalewanie napoju do kubka. Zostały zestawione z muzyką, co tworzy wyjątkowe doznania dźwiękowe. Ekipy, które obejrzą film na sześciu telefonach, otrzymują od sieci ekstra-okazYEAH 2 x 2 for U za 8 zł.

Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. To innowacyjne doświadczenie, wykorzystujące efekt funkcjonalności Facebooka – SideFlix, który polega na łączeniu telefonów przez aplikację Messenger po to, by móc w zupełnie nowy sposób wspólnie ze znajomymi oglądać kontent.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.