McDonald’s z kampanią 2 for U Challenge

Udostępnij artykuł
Akcja będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s. Każdego dnia, przez cały okres trwania promocji, wprowadzana będzie inna oferta rabatowa, która będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień.

Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.

Działania komunikacyjne skierowane będą do młodszej grupy konsumentów. Promocja będzie wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instastories.  To właśnie media społecznościowe, posłużą do teasowania challenge’y i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.

Wyzwania to coś, czym dziś żyją w sieci młodzi ludzie. To content, który chętnie oglądają i sami tworzą w trakcie swoich spotkań, dlatego uznaliśmy, że 35 ofert 2 for U to 35 powodów do komunikacji i stworzenia 35 materiałów wideo prezentujących spektakularne akcje z udziałem ekipy przyjaciół i produktów 2 for U.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.10.2019
Aktualizacja: 15.10.2019