Sieć, która obecnie jest jedną z największych w Polsce sieci serwujących wegańskie oraz mięsne burgery pod jednym dachem – właśnie wzbogaciła swoje portfolio. W sierpniu miały miejsce otwarcia dwóch nowych lokali Meat & Fit – we Wrocławiu oraz w Lublinie.
Lokal we Wrocławiu Lokal w Lublinie
Wrocławski lokal znajduje się w ścisłym centrum przy ul. Ruskiej 5 i jest czwartym punktem marki na Dolnym Śląsku, natomiast lubelski zlokalizowany jest przy ul. Okopowej 14 i pierwszym w swoim województwie. Lokale urządzone są w nowoczesnym i charakterystycznym dla Meat & Fit stylu.
– W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych lokali m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni oraz drugi w Warszawie. Niezależnie, w kilku miastach, przez kolejnych franczyzobiorców prowadzone są poszukiwania nowych punktów – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel marki.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe
Sieć poszukuje partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich oraz dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meat & Fit muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.