Meat & Fit nie zwalnia tempa

Udostępnij artykuł
Sieć, która obecnie jest jedną z największych w Polsce sieci serwujących wegańskie oraz mięsne burgery pod jednym dachem – właśnie wzbogaciła swoje portfolio. W sierpniu miały miejsce otwarcia dwóch nowych lokali Meat & Fit – we Wrocławiu oraz w Lublinie.


Lokal we Wrocławiu                                                                        Lokal w Lublinie

Wrocławski lokal znajduje się w ścisłym centrum przy ul. Ruskiej 5 i jest czwartym punktem marki na Dolnym Śląsku, natomiast lubelski zlokalizowany jest przy ul. Okopowej 14 i pierwszym w swoim województwie. Lokale urządzone są w nowoczesnym i charakterystycznym dla Meat & Fit stylu.

– W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych lokali m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni oraz drugi w Warszawie. Niezależnie, w kilku miastach, przez kolejnych franczyzobiorców prowadzone są poszukiwania nowych punktów – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel marki.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe

Sieć poszukuje partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich oraz dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meat & Fit muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.08.2018
Aktualizacja: 28.08.2018