W minionym tygodniu sieć lokali typu bistro otworzyła kolejny lokal, który jest jednocześnie drugim w Warszawie. Znajduje się w centrum biurowym Mokotowa, przy ul. Konstruktorskiej 9. Urządzony jest w nowoczesnym i charakterystycznym dla Meat & Fit stylu.
– W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych lokali m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni. Niezależnie, w kilku miastach, prowadzone są poszukiwania nowych punktów przez kolejnych franczyzobiorców – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel sieci.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.
Sieć poszukuje partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro Meat & Fit muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.