Media Management: Osiągnęliśmy swój cel

Udostępnij artykuł
Od początku działalności Media Management Europe naszym celem było zbudowanie jak najszerszego portfolio kanałów telewizyjnych umożliwiającego stworzenie zindywidualizowanej oferty. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ten cel został w pełni osiągnięty – obecnie możemy zaoferować hotelom ponad 100 kanałów telewizyjnych, wśród nich są znane kanały międzynarodowe, jak również krajowych nadawców– przekonują przedstawiciele Media Management Europe.

Możemy poszczycić się współpracą z wieloma nowymi hotelami, jak również obiektami o ugruntowanej pozycji, wśród naszych klientów są zarówno sieci hotelowe, jak i hotele butikowe.

Sukcesy na rodzimym rynku zachęciły nas do rozpostarcia skrzydeł i obecnie badamy potencjał branży turystycznej w innych krajach. MME posiada już swój oddział w Pradze czeskiej, w ofercie posiadamy także Pakiet Globalny skierowany do hoteli poza Europą. 

Widzimy bardzo wyraźnie, że Polska jest ważnym punktem na turystycznej mapie Europy, docenianym za bezpieczeństwo i rosnącą jakość usług hotelarskich. Odwiedzają nas turyści z różnych zakątków świata, dlatego będziemy kontynuować rozmowy z kilkoma nowymi nadawcami, by goście hotelowi z Azji czy Skandynawii mogli oglądać w hotelach swoje ulubione kanały telewizyjne.

Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość, bo rynek hotelarski w Polsce jest w dalszym ciągu nienasycony. Ogromny potencjał drzemie w największych miastach, gdzie mimo nowych inwestycji odnotowujemy nadal wysokie obłożenie w dużych obiektach (przykładem może być choćby Warszawa czy Kraków). Wzrost zainteresowania inwestorów widoczny jest w niektórych regionach, np. woj. warmińsko-mazurskim czy dolnośląskim.

Mimo globalnej skali naszej działalności pozostajemy skupieni na indywidualnych potrzebach klientów, by optymalnie dopasować ofertę. Dzięki temu konsekwentnie realizowanemu celowi, MME to rozpoznawalna na rynku firma, kojarzona z wieloletnim doświadczeniem i profesjonalną obsługą  klienta.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.10.2019
Aktualizacja: 15.10.2019