Media Management: Osiągnęliśmy swój cel

Udostępnij nas na:
Od początku działalności Media Management Europe naszym celem było zbudowanie jak najszerszego portfolio kanałów telewizyjnych umożliwiającego stworzenie zindywidualizowanej oferty. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że ten cel został w pełni osiągnięty – obecnie możemy zaoferować hotelom ponad 100 kanałów telewizyjnych, wśród nich są znane kanały międzynarodowe, jak również krajowych nadawców– przekonują przedstawiciele Media Management Europe.

Możemy poszczycić się współpracą z wieloma nowymi hotelami, jak również obiektami o ugruntowanej pozycji, wśród naszych klientów są zarówno sieci hotelowe, jak i hotele butikowe.

Sukcesy na rodzimym rynku zachęciły nas do rozpostarcia skrzydeł i obecnie badamy potencjał branży turystycznej w innych krajach. MME posiada już swój oddział w Pradze czeskiej, w ofercie posiadamy także Pakiet Globalny skierowany do hoteli poza Europą. 

Widzimy bardzo wyraźnie, że Polska jest ważnym punktem na turystycznej mapie Europy, docenianym za bezpieczeństwo i rosnącą jakość usług hotelarskich. Odwiedzają nas turyści z różnych zakątków świata, dlatego będziemy kontynuować rozmowy z kilkoma nowymi nadawcami, by goście hotelowi z Azji czy Skandynawii mogli oglądać w hotelach swoje ulubione kanały telewizyjne.

Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość, bo rynek hotelarski w Polsce jest w dalszym ciągu nienasycony. Ogromny potencjał drzemie w największych miastach, gdzie mimo nowych inwestycji odnotowujemy nadal wysokie obłożenie w dużych obiektach (przykładem może być choćby Warszawa czy Kraków). Wzrost zainteresowania inwestorów widoczny jest w niektórych regionach, np. woj. warmińsko-mazurskim czy dolnośląskim.

Mimo globalnej skali naszej działalności pozostajemy skupieni na indywidualnych potrzebach klientów, by optymalnie dopasować ofertę. Dzięki temu konsekwentnie realizowanemu celowi, MME to rozpoznawalna na rynku firma, kojarzona z wieloletnim doświadczeniem i profesjonalną obsługą  klienta.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.