Z początkiem marca we wszystkich lokalach sieci pojawiła nowa oferta, niedostępna dotąd w polskich lokalach z burgerami. Skierowana jest do gości w wieku od 13 do 22 lat.
– Wprowadziliśmy do Meet & Fit burgery o nieco mniejszej gramaturze od tych dostępnych w ofercie regularnej. Naszym nadrzędnym celem było stworzenie takiej oferty, aby przy budżecie około 10 zł można było kupić burgera w zestawie z frytkami przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości takiej jak burgery z oferty regularnej. Cel został w 100 proc. osiągnięty – Łukasz B. Błażejewski, dyrektor generalny Meet & Fit.
Wprowadzenie nowej oferty, która została nazwana „Strefa Niskich Cen”, poprzedzone było kampanią informacyjną skierowaną do wybranej grupy docelowej. Dzięki temu już od pierwszych dni można było obserwować wizyty nowych klientów jednocześnie badając ich opinie na temat nowej oferty.
„Strefa Niskich Cen” zostanie w ofercie i w niedalekiej przyszłości będziemy dalej rozwijana.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.