Menadżer marki Novotel o ofercie dla najmłodszych

Udostępnij artykuł

Nowoczesne, przestronne i przyjazne pokoje zaprojektowano tak, by wygodnie mogło w nich przebywać dwoje dorosłych wraz z dwójką dzieci. Wyposażono je w podwójne łóżko dla rodziców, telewizję z dziecięcymi kanałami oraz sofę, która po rozłożeniu zmienia się w dwuosobowe miejsce do spania. W bogatej ofercie Family&Novotel bezpłatne jest również wyposażenie dla niemowląt, m.in. podgrzewacze do butelek, łóżeczka, krzesełka i stoliki do przewijania. Dodatkowe udogodnienie to możliwość opuszczenia pokoju w niedziele do godziny 17.00.

Dbając o najmłodszych w ramach programu Family&Novotel, oferujemy również specjalne menu zawierające ich ulubione potrawy, które są zgodne z zasadami zdrowego żywienia. Do ich wyboru zachęca wesoły Gustino, który jednocześnie symbolizuje najwyższą jakość potraw. Czekając na posiłek, dzieci otrzymują kolorowanki i kredki do rysowania.

W każdym hotelu Novotel specjalnie dla dzieci zaaranżowane są nowoczesne i pełne kolorów miejsca zabaw wyposażone w funkcjonalne mebelki oraz zabawki edukacyjne. Na najmłodszych gości w kącikach „Kids corner” czekają gry, zabawy, przybory do rysowania, konsole Xbox z dodatkiem Kinect oraz interaktywne stoliki z grami edukacyjnymi.

Siłą rodzinnego charakteru marki Novotel jest nie tylko wyjątkowa oferta, ale również zaangażowanie pracowników – np. w Novotel Wrocław Centrum dzieci co tydzień pieką własne ciasteczka, a nasza koleżanka z zespołu uszyła dla nich, z własnej inicjatywy piękne fartuszki wywołujące uśmiech na twarzach małych kucharzy. Hotel angażuje również lokalną społeczność choćby zapraszając dzieci z pobliskiego żłobka na wspólną zabawę w dekorowanie dyni.

Nasz zespół dba o najmłodszych już od pierwszych minut – dzieci na przywitanie dostają upominki-maskotki, a hotele prześcigają się w przygotowywaniu coraz ciekawszych animacji i atrakcji. Novotel Poznań Malta, przygotował dla dzieci m.in. ogród warzywny, oferuje zniżki na pobliskie Termy Maltańskie, jest również organizuje przyjęcia okolicznościowych dla małych gości.

Cała feria atrakcji czeka na najmłodszych w nadmorskim hotelu Novotel Gdańsk Marina. W ofercie znajduje się np: pokój rodzinny, tzw. Family Room z centralnym widokiem na morze, składający się z dwóch oddzielnych pomieszczeń i dwóch łazienek. Część dla dzieci wyposażona jest w łóżko piętrowe, podwieszaną pod sufitem huśtawkę, regulowane meble, w łazience znajdują się wszelkie niezbędne nakładki i podesty, a w restauracji czeka specjalna strefa i dziecięca zastawa. Na rodziny już od wjazdu czekają przyjmowane z entuzjazmem dedykowane, większe miejsca parkingowe.

W sezonie wakacji czy długich weekendów, gdy w obiektach znajduje się nawet po kilkadziesiąt dzieci, przygotowujemy dodatkowe atrakcje. W Novotel City West Kraków podczas ostatniego weekendu majowego na dzieci czekał szereg angażujących zajęć – zwiedzanie Krakowa, warsztaty kulinarne z robienia pizzy, malowanie twarzy i szukanie skarbów, a na zakończenie dnia – wieczorna bajka.

W tegoroczny dzień dziecka Novotel w Europie Wschodniej przygotował szereg fantastycznych atrakcji, które potrwają 3 dni! Każdy hotel zorganizował coś wyjątkowego dla swoich małych gości . Dodatkowo, w nawiązaniu do akcji, w ramach której Novotel stał się oficjalnym partnerem kibiców piłki nożnej prowadzono również animacje sportowe i zabawy rekreacyjne dla najmłodszych.
Podsumowując, jako marka Novotel, mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oferty dla dzieci i udało nam się wypracować naprawdę skuteczne rozwiązania – angażujące, mądre i bezpieczne, sprawiające, że całą rodzina jest zadowolona z pobytu. Sukces tkwi zarówno w skrojonej na miarę ofercie, jak i naszym oddanym, pełnym pasji i własnej inicjatywy zespole, który otacza dzieci niemal rodzicielską opieką. Wierzymy, że każda chwila ma znaczenie w hotelach Novotel! Również dla naszych najmłodszych gości i ich rodziców.
 

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
MAJ 2018

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.07.2018
Aktualizacja: 12.07.2018