Mercure Bydgoszcz Sepia: nowy właściciel oraz szersza umowa z Grupą Orbis i Accor

Udostępnij artykuł
Bydgoski hotel ma nowego właściciela, który zdecydował się na rozszerzenie współpracy franczyzowej z Grupą Orbis i Accor powierzając jej zarządzanie obiektem. W transakcji sprzedaży nieruchomości wzięła udział międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield oraz poznańska kancelaria prawna Majchrzak Brandt i Wspólnicy.

Mercure Bydgoszcz Sepia jest nie tylko rozpoznawalnym, ale i po prostu bardzo lubianym hotelem w tej części Polski. Bydgoszcz bardzo się zmienia – w mieście odbywa się coraz więcej wydarzeń kulturalnych przyciągających gości z Polski i z Europy, działa tutaj profesjonalne convention bureau. Biorąc pod uwagę kierunek w jakim rozwija się miasto, hotel Mercure Sepia jest atrakcyjny zarówno dla gości biznesowych, jak i podróżujących turystycznie. Nowy właściciel chciał, aby hotel był zarządzany przez takiego giganta hotelowego jak Accor i Orbis, by w pełni wykorzystać potencjał tego obiektu – wyjaśnia Daniel Majchrzak, przedstawiciel właściciela hotelu.

ŚWIAT HOTELI: sierpień – wrzesień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Mercure Bydgoszcz Sepia przyłączył się do grupy Accor i Orbis pod koniec 2014 roku.

Mercure to jedna z najbardziej uznanych i poszukiwanych marek hotelowych w Polsce i na świecie. Cieszymy się, że właściciel nam zaufał i powierzył zarządzanie hotelem Mercure Sepia. Czujemy się docenieni i zobowiązani. Ta transakcja to dowód na to, że  międzynarodowi inwestorzy, którzy najczęściej mają już hotele w innych częściach świata lokują swój kapitał również w Polsce – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Sieć Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy Accor kategorii średniej (midscale). Pod marką Mercure działa obecnie ponad 790 hoteli w ponad 60 krajach na całym świecie. Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością.

W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne sześć otworzy się do końca 2022 roku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.10.2019
Aktualizacja: 10.10.2019