Mercure Kraków Stare Miasto wśród najlepszych według TripAdvisor

Udostępnij artykuł
Należący i zarządzany przez Grupę Orbis hotel Mercure Kraków Stare Miasto uplasował się na 5. miejscu w rankingu Travelers’ Choice 2019 najlepszych hoteli w Polsce według serwisu TripAdvisor. Tak wysoka pozycja obiektu to efekt codziennej pracy załogi hotelu oraz wysokich ocen przyznanych przez podróżnych z całego świata.

Mercure Kraków Stare Miasto od ponad dwóch lat obecny jest na hotelowej mapie Krakowa. Doskonała lokalizacja, wysoka jakość obsługi, liczne udogodnienia oraz niezwykły klimat miejsca sprawiają, że należy do małopolskiej czołówki miejsc pobytowych wybieranych przez podróżnych z całego świata. Wszystkie te cechy zostały dostrzeżone przez gości, którzy w swoich ocenach wyrazili zadowolenie z pobytu i podzielili się nim w serwisie TripAdvisor. Efektem jest 5. miejsce dla Mercure Kraków Stare Miasto w rankingu najlepszych hoteli w Polsce.

– W naszej codziennej pracy dokładamy najwyższych starań, aby odwiedzający nas podróżni we wnętrzach Mercure Kraków Stare Miasto czuli się wyjątkowo. Łącząc tę wartość z lokalnymi, obecnymi w naszych przestrzeniach akcentami, doskonałą kuchnią restauracji Winestone oraz najwyższym standardem guest experience na stałe wpisaliśmy się w mapę miejsc, w których w Krakowie zatrzymać się po prostu trzeba – mówi Tomasz Schweda, dyrektor operacyjny hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.

Zachęcamy do obejrzenia krótkiej videorelacji
z najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy XIII Forum PROFIT HOTEL 2018
(12 grudnia 2018, Warsaw Marriott Hotel)
z udziałem Tomasza Schwedy, dyrektora Mercure Kraków Stare Miasto

Należący i zarządzany przez Grupę Orbis hotel Mercure Kraków Stare Miasto jest flagowym obiektem marki usytuowanym w samym centrum stolicy Małopolski. Swoim gościom oferuje 198 przestronnych, wygodnych pokoi o wysokim standardzie. Wnętrza hotelu stanowią połączenie dobrego stylu i krakowskiego klimatu. Lokalne inspiracje, m.in. przypominające królewski tron fotele, nawiązujące designem do koron złote lampy, czy posadzka w lobby wykonana na wzór tej znajdującej się na Wawelu już od pierwszych chwil spędzonych w hotelu pozwalają poczuć jego wyjątkową atmosferę. Unikatowy i niezwykle wpisujący się w historię Krakowa jest także brand wall marki Mercure, czyli czterometrowa ściana w nowoczesnym lobby z wydrukowanymi w technologii 3D kopiami Głów Wawelskich.

– Nagrody Travelers’ Choice 2019 serwisu TripAdvisor na które składają się opinie i rekomendacje naszych gości stanowią dla nas ogromny powód do dumy. Są także mobilizacją do dalszej, jeszcze lepszej pracy i dbania o satysfakcję podróżnych. Wysoka, 5. pozycja Mercure Kraków Stare Miasto, który w plebiscycie niezależnego, branżowego portalu wyprzedził wiele hoteli butikowych dowodzi, że to co robimy wykonujemy w niemal perfekcyjny sposób. Pokazuje to również, że jako hotel sieciowy oferowanym standardem usług wygrywamy nawet z wyspecjalizowanymi obiektami luksusowymi – dodał Stephen Hadley, lider regionu Kraków – Katowice AccorHotels.

Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Czerpiąc z tych wartości i pokazując je w unikatowym designie wyróżnia się na tle konkurencji. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.01.2019
Aktualizacja: 29.01.2019