Mercure Sosnowiec przyjmie gości w 2022 roku

Udostępnij artykuł
Grupa Orbis, której strategicznym partnerem jest AccorHotels, kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i Europie Wschodniej. Właśnie zawarto umowę franczyzy na hotel Mercure Sosnowiec (120 pokoi) z spółką Glare Global Sourcing Faruque.

Mercure Sosnowiec zostanie otwarty w 2022 roku i będzie pierwszym markowym hotelem w tym mieście. Będzie to nowa inwestycja, która powstanie w miejscu starego budynku szkoły zawodowej, przy ul. Teatralnej, w centrum Sosnowca. Niewątpliwym atutem hotelu będzie lokalizacja zaledwie 450 m od Dworca Głównego, przy centrum handlowym, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych i w bliskiej odległości do centrum Katowic. Oprócz 120 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja, sky bar, powierzchnia konferencyjno-bankietowa oraz usługi Spa.

– Cieszę się, że razem z Grupą Orbis i AccorHotels stworzymy nowoczesny hotel dla podróżujących zarówno biznesowo, jak i i turystycznie. Nie ukrywam, iż wybrałem tę markę, ponieważ spodobał mi się koncept hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Z uwagi na centralną lokalizację hotelu w Sosnowcu, poszukiwałem silnej, wystandaryzowanej marki, należącej do międzynarodowej sieci, ale na tyle elastycznej abym mógł stworzyć hotel z elementami, na których mi zależy. Ten hotel będzie nie tylko świetną bazą dla gości biznesowych, ale i adresem, pod którym znajdą się nowe, ciekawe koncepty restauracyjne – tłumaczy Mohammed Omar Faruque, franczyzobiorca.

ŚWIAT HOTELI
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Sosnowiec posiada potencjał biznesowy – jest jednym z głównych miast wchodzących w skład aglomeracji górnośląskiej i jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą kraju. Bardzo się cieszymy, że wybór padł na markę Mercure znaną i rozpoznawalną markę w Europie i na świecie  – dodał Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis.

Sieć hoteli Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy AccorHotels kategorii średniej (midscale). Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą w ponad 770 lokalizacjach położonych w 61 krajach. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z ciepłą atmosferą typową dla hoteli zakorzenionych w lokalnej społeczności.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.01.2019
Aktualizacja: 22.01.2019