Metropolo – połączenie dwóch kultur w sercu Małopolski

Udostępnij artykuł
Hotele Metropolo by Golden Tulip będą się pojawiać na trasie Nowego Jedwabnego Szlaku, łączącego Chiny z Europą. Pierwszym krokiem w kierunku rozwoju marki na świecie, jest nowo otwarty krakowski Metropolo by Golden Tulip, który pomimo, iż nie jest pełną odsłoną marki, to jednak już oddaje jej ducha… To czwarty obiekt w portfolio firmy Louvre Hotels Group, należącej do azjatyckiej grupy Jin Jang International Holding.

Chińska przygoda w Mieście Królów

Ulica Orzechowa 11 w Krakowie to adres, który będzie stałym punktem ma noclegowej, biznesowej oraz kulinarnej mapie nie tylko stolicy Małopolski. Hotel Metropolo by Golden Tulip inspirowany jest chińskimi wartościami harmonii, a także ku zadowoleniu podróżujących z całego świata, bezkompromisowo łączy najlepsze cechy dwóch kultur: chińskiej i europejskiej, znanych ze swojej innowacyjności, wyrafinowania, kunsztu i dbałości o szczegóły.

Odpoczywaj i ciesz się pobytem!

Goście mają do dyspozycji 220 nowoczesnych pokoi, urządzonych w stylu chińskiego art deco, w których znajduje się część do relaksu, strefa do pracy oraz funkcjonalna łazienka. Pokoje zostały zaprojektowane w taki sposób, aby oczarować gości, którzy otwierając drzwi do pokoju, zdobywają nowe doświadczenia i mogą poczuć nowy rodzaj gościnności inspirowany tradycyjną chińską kulturą.

Relaks

Strefa relaksu, bar Lychee czy hotelowe lobby to miejsca, w których goście z pewnością znajdą coś dla siebie i długo nie będą chcieli ich opuścić. W hotelu znajdują się również siłownia – fitness, sauna, idealne, aby zapomnieć o trudach dnia. Specjalnie przygotowana strefa relaksu oraz kącik internetowy umożliwiają gościom pracę czy prowadzenie spotkań biznesowych w komfortowych warunkach, dających spokój i prywatność. W barze Lychee, poza tradycyjnymi napojami, czeka na Gości oryginalna chińska, herbata, która profesjonalnie zaparzona, odwzajemni się uwolnionym smakiem i aromatem.

Restauracja Yulan!

Kartę dań pomógł przygotować, pochodzący z Chin, mistrz kuchni Zhoulezi Nicholas Yinliang LU. Michał Zgud, szef kuchni, wielbiciel kuchni chińskiej każdego dnia zabiera gości w niezapomnianą podróż kulinarną do Państwa Środka.  – Smaki Chin są oczywiście wątkiem przewodnim proponowanych przez nas dań, jednak chcieliśmy dać naszym Gościom również element europejski, przecież hotel Metropolo to chińskie art deco w centrum Europy. Liczę, że zaspokoimy gusta wszystkich gości i wrócą do nas nie tylko ze względu na komfort samego hotelu, ale także będą zaglądać do restauracji.

Biznes

Hotel oferuje 16 nowoczesnych sal konferencyjnych, idealnych do organizacji zarówno kongresów, konferencji czy szkoleń, jak również mniejszych biznesowych spotkań lub uroczystości o charakterze rodzinnym – urodzin i wesel. Sale łącznie tworzą przestrzeń o powierzchni 2500 m.kw., która pozwala na organizację spotkania nawet do 20 tys. osób. Dzięki systemowi ścian przesuwnych można je dowolnie łączyć, dopasowując ich wielkość do organizacji kameralnych spotkań albo większego wydarzenia, w taki sposób, aby każdy z gości czuł się komfortowo. Sale wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny: ekrany, flipchart, rzutniki multimedialne oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia wykwalifikowaną obsługę cateringową i techniczną w trakcie spotkań, która zatroszczy się o każdy szczegół i zadba, aby gościom niczego nie brakowało.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 11.02.2019