Moda na święta w hotelach Sofitel

Udostępnij artykuł
Celebracja Bożego Narodzenia – Art de Noël – jest dla Sofitel Hotels & Resorts, ambasadorów francuskiej kultury na całym świecie, jednym z najważniejszych wydarzeń. Co roku marka ta wybiera magiczny i niepowtarzalny motyw przewodni, który towarzyszy gościom w czasie Świąt. Tegoroczny, pełen nawiązań do świata mody wystrój hotelowych przestrzeni pozwoli poczuć, jak wielkim projektantem Świąt jest właśnie Sofitel.

Wywodząca się z Francji, pierwsza międzynarodowa marka luksusowych hoteli Sofitel Hotels & Resorts jest uznanym na całym świecie ambasadorem francuskiego stylu i sztuki życia. Działając zgodnie z filozofią Live the French Way wyznacza standardy komfortu i gościnności oraz dba najwyższą jakość doznań – również tych duchowych.

W tym roku, w okresie Świąt Bożego Narodzenia, każdy z hoteli Sofitel oferować będzie wyjątkową podróż w świat mody. Inspiracją do stworzenia tego typu dekoracji jest świat Haute Couture, dzięki któremu w każdym z obiektów przeżyć będzie można francuską radość z życia i zobaczyć nowe oblicze ponadczasowej elegancji.  

Sofitel Warsaw Victoria

Celebracja Art de Noël w położonym w samym sercu Warszawy Sofitel Warsaw Victoria widoczna jest przede wszystkim w postaci wyjątkowej, zlokalizowanej w holu różowej, wykonanej z tkanin, choinki. Dekorację kaskadową wypełniły natomiast trzy piękne, nawiązujące do świata mody sylwetki – połączenie kobiecości i świątecznych, zielonych akcentów. Drobnymi, widocznymi w niemal każdej przestrzeni detalami są także różowe, obecne na biurku Concierge’a, w recepcji oraz w Victoria Lounge Bar i lobby ozdoby i różowe choinki.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Sofitel Wrocław Old Town

Magiczna atmosfera świata mody towarzyszyć będzie także tym, którzy Święta Bożego Narodzenia zechcą spędzić we wnętrzach Sofitel Wrocław Old Town. Gości powita niezwykła choinka w kształcie sukienki z długim trenem. Pozostałe dekoracje, obecne we wnętrzu łączy zabytkowa maszyna do szycia. Stojące na niej tiulowe choinki, wspólnie z nawiązującymi do motywu Haute Couture bombkami w kształcie flakoników z perfumami i dekoracjami imitującymi perełki, swoim blaskiem podkreślają ten niezwykły dla hotelu okres.

Sofitel Grand Sopot

Łącząc marzenia z wakacjami nad Morzem Bałtyckim i pobytem w hotelu, a także tworząc nastrój ciepłych, domowych Świąt, Sofitel Grand Sopot postawił na klasyczną, zlokalizowaną w holu choinkę. Wyróżnia ją jednak nietypowy wystrój, na który składają się małe torebki, czapki, a także ozdoby ze szkła czy złote paski. Podobne, utrzymane w tym samym klimacie drzewko, obecne jest także w przestrzeni Le Bar. W oknach restauracji Art Deco znalazły się natomiast dyskretne światła i ozdoby, a stoły przyozdobione zostały sylwetką manekina ubranego w świąteczną modę – zielone gałązki i modne tkaniny. Piękne, widoczne po zmroku, oświetlenie Sofitel Grand Sopot uzupełnione zostało o delikatne lampki znajdujących się na terenie obiektu drzew.

Sofitel Budapest Chain Bridge

Dominującym kolorem w świątecznym wystroju hotelu Sofitel Budapest Chain Bridge jest złoto.
W połączeniu z pastelowymi kolorami choinki, akcentami w postaci krawieckich nożyc, flakonu perfum z wzorem lamparta, a także wszechobecnym w świecie mody czerwonym dywanem i stylowymi, oświetlającymi manekina lampami, stanowi doskonałe uzupełnienie motywu Christmas Couture w hotelach Sofitel.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.12.2019
Aktualizacja: 18.12.2019