Moxy Poznań Airport przyjmuje gości

Udostępnij nas na:
Polski Holding Hotelowy otworzył pierwszy hotel położony w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Poznań-Ławica. Moxy Poznań Airport oferuje 120 pokoi, dysponuje zapleczem gastronomicznym, dwoma salami spotkań, siłownią oraz parkingiem. Jest to drugi, po Moxy Katowice Airport, obiekt tej marki należący do PHH. Marka należy do sieci Marriott International, największej sieci hotelarskiej na świecie. 

Jako pierwsza polska firma zdecydowaliśmy się podpisać umowę na markę Moxy i wprowadzić ją do Polski. Pierwszy hotel Moxy uruchomiliśmy w ubiegłym roku przy lotnisku w Katowicach Pyrzowicach – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.– Teraz postawiliśmy na Poznań, gdyż koncepcja tej marki pasuje idealnie do miasta, które jest postrzegane jako  innowacyjne i otwarte na młodych ludzi. Nie mogliśmy myśleć o lepszej lokalizacji – przy lotnisku, a jednocześnie w pobliżu zaplecza biznesowego, handlowego i turystycznego. – Moxy Poznań Airport to 27. obiekt PHH, posiadamy już 2 774 pokoi, co klasyfikuje PHH na pozycji niekwestionowanego lidera wśród polskich spółek hotelowych – dodaje Cristescu.

Inspiracją dla powstania hotelu był fakt, że w ramach naszej działalności należy rozwijać jednocześnie usługi pozalotnicze. Cieszymy się, że na naszym terenie powstał hotel Moxy z grupy międzynarodowej sieci Marriott, zarządzany przez Polski Holding Hotelowy. Jest to nie tylko pierwsza tego typu inwestycja przy lotnisku ale przede wszystkim widoczny znak rozwoju miasta Poznania, którego oknem na świat jest Port Lotniczy – powiedział Mariusz Wiatrowski, prezes zarządu Portu Lotniczego Poznań-Ławica.

Marka Moxy to przede wszystkim przestronne i atrakcyjne powierzchnie wspólne oraz pokoje pełne sprytnych rozwiązań. Poznański Moxy swym wystrojem nawiązuje do lokalnych zakładów metalurgicznych Hipolita Cegielskiego. Hotel oferuje 120 pokoi, salę konferencyjną i dwie kameralne salki spotkań oraz recepcję z całodobowym barem, gdzie każdy meldujący się gość otrzyma powitalnego drinka. Marka Moxy jest odpowiedzią Marriott na potrzeby generacji Y: designerska, rozbawiona i przystępna. W hotelu jest ekstremalnie szybkie Wi-Fi, bar otwarty 24/7, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia treści online i gier. Zespół dba nie tylko o właściwą obsługę, ale również tworzy klimat hotelu i jego autentyczność w oczach odbiorców – ludzi urodzonych pomiędzy 1980 a 1999 rokiem, którzy nie pamiętają świata bez internetu. To osoby, które w podróży, w tym służbowej, szukają okazji do zabawy i  autentycznie lokalnego doświadczenia.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.