MyStava umożliwi sprawdzenie temperatury dostawcy jedzenia i jego lokalizacji

Udostępnij nas na:
Pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, uruchomiła nową usługę dla konsumentów. Dzięki aplikacji klienci restauracji i sklepów spożywczych współpracujących ze Stavą mogą w łatwy sposób sprawdzić kilka niedostępnych dotąd parametrów.

Nowa usługa działa już w większości oddziałów, a do końca miesiąca zostanie uruchomiona we wszystkich oddziałach Stavy w całej Polsce. Klienci, którzy zamówili posiłek z restauracji lub zakupy ze sklepu otrzymają SMS albo wiadomość Push z linkiem. Po kliknięciu w hiperłącze zobaczą mapę pokazującą lokalizację kuriera realizującego ich zamówienie. Zostaną również poinformowani o tym, jaką temperaturę ciała ma dostawca oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia.

Bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy posiłków i zakupów to nasz najwyższy priorytet. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to też ważna kwestia dla konsumentów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie, które pozwoli na lepsze informowanie klientów restauracji i sklepów o stanie realizacji zamówienia, ale także pozwoli upewnić się, że dostawa jest realizowana w bezpieczny sposób – podkreśla Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.