Najnowszy numer Nowości Gastronomicznych już dostępny!

Udostępnij nas na:
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania.

Na naszej okładce założycielka i prezes zarządu Salad Story i WrapMe! – Anna Krajewska. W inspirującym wywiadzie opowiada, dlaczego w biznesie ważna jest intuicja, jak udało jej się zbudować sałatkowe i wrapowe królestwo, na co uważać przy prowadzeniu interesów i dlaczego warto zaufać swoim snom.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dodatkowo, w najnowszym numerze zastanawiamy się, w jaki sposób motywować pracownika, poza benefitami finansowymi? Swoim doświadczeniem w tej kwestii podzielili się z nami, m.in. Artur Jarczyński i Małgorzata Komsta. Wiele lokali decyduje się na stworzenie oferty lunchowej. Z pewnością zarządzające nimi osoby zainteresuje raport z badań przeprowadzony przez agencję FIKA na zlecenie Jeffs’a zlokalizowanego na warszawskim Mokotowie. Obowiązkowa rezygnacja z plastików stała się faktem. Jakie są pierwsze decyzje sieci? W jaki sposób AmRest, Ikea, North Food i Makarun starają się dbać o środowisko?

W szefie kuchni dwa tematy. Pierwszy związany z dobrodziejstwem polskich ziół i przypraw, które wracają do łask. Materiał dla nas przygotowała Małgorzata Marchewka, szefowa kuchni Folk Gospody. Z kolei o kaczkach, gęsiach i gołębiach opowiada Michał Cienki i Paweł Serafin. W jakie szampany i inne wina musujące warto zaopatrzyć się na gorący okres karnawałowy? Porad udzieli Szymon Milonas ze Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.

Mamy nadzieję, że treści, które publikujemy w numerze zaciekawią Państwa i pomogą w codziennym zarządzaniu.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym szczególnie zależy na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do szerokiego grona właścicieli restauracji.

Wydawcą jest BROG B2B – platforma mediów efektywnej komunikacji B2B – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.


Kontakt – BROG B2B

Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus, redaktor naczelna
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.