Najnowszy Sweets & Coffee dostępny!

Udostępnij artykuł
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży docierające do właścicieli lokali niezależnych typu kawiarnie, cukiernie, lodziarnie i piekarnie, prezesów, zarządów i „kupców” z sieci, ekspertów, analityków, architektów oraz biur projektowych. Ponadto czasopismo jest dodatkowo dystrybuowane i promowane na wszystkich najważniejszych wydarzeniach branży HoReCa w Polsce.

Bohaterem najnowszego wydania jest Michał Ratajczyk, współwłaściciel DaftCafe, który w wywiadzie opowiada o tym, dlaczego kawa to paliwo, jak prowadzonej przez niego marce udaje się wygrywać wyścig o najlepsze lokalizacje i w jaki sposób prześcignąć konkurencję. Nie zabraknie też nawiązań do motoryzacji, która jest jego wielką pasją.

Marta Panfil z agencji FIKA doradzi, w jaki sposób podejść do wyznaczania działań na 2019 rok. Być może wielu, jako postanowienie noworoczne wybierze porządki. Jednak lepiej, aby pewne sprzęty utrzymywać w czystości cały rok. Z pewnością do tego grona zalicza się ekspres do kawy. O tym, jak o niego dbać opowiadają przedstawiciele marek Strauss i Starbucks.

W dziale Barista tematy związane ze stanem polskich palarni kawy. Przedstawiamy też różne odsłony herbat zimowych. W Cukierni Michał Olejnik opowiada o tradycyjnych wypiekach w nowoczesnym wydaniu, z kolei w Piekarni Grzegorz Nowakowski o tym, jakie pieczywo jest najzdrowsze. Małgorzata Grycan i Radosław Charubin przedstawiają swoje pomysły na to, jak zachęcić gości do odwiedzania lodziarni zimą.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

Egzemplarze czasopisma trafiają bezpośrednio do:
•  niezależnych właścicieli kawiarni, cukierni, lodziarni, piekarni;
•  zarządów spółek będących właścicielami sieci gastronomicznych;
• „kupców” z największych sieci bezpośrednio odpowiedzialnych za zakupy, zaopatrzenie, wyposażenie, inwestycje itp.;
• architektów, doradców inwestycyjnych i ekspertów.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Zachęcamy również do kontaktu z redakcją. Jeśli otwierają Państwo nowy lub kolejny lokal, wprowadzają nowości do oferty warto nas o tym poinformować!

Czasopismo wydawane jest przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciela magazynów: Świat HoteliNowości Gastronomiczne, Sweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt
BROG B2B
Biuro Reklamy
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
tel.: 664 463 083, 22 290 66 11, z.pak@brogb2b.pl

Redakcja
Milena Kaszuba- Janus, redaktor rynku gastronomicznego
tel. 664 463 066, m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
tel.: 664 463 096, k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.01.2019
Aktualizacja: 02.01.2019