Narodowa Reprezentacja Polski Kucharzy na Olimpiadzie w Stuttgarcie

Udostępnij artykuł
18 lutego swoje siły zaprezentuje kadra juniorów w konkurencji Restaurant of the Nations. Relację z występu zawodników Narodowej Reprezentacji Polski Kucharzy na Olimpiadzie Kulinarnej, na której spotka się w tym roku ponad 2 tys. szefów kuchni z ponad 60 krajów świata, będzie można śledzić na bieżąco w nowo powstałym kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Po raz pierwszy Narodowa Reprezentacja Kucharzy wystawi swoją reprezentację w dwóch kategoriach wiekowych: seniorów i juniorów. Wyselekcjonowani reprezentanci staną do rywalizacji w dwóch dyscyplinach. Chefs Table to kategoria, w której siedmioro kucharzy i jeden asystent w ciągu pięciu godzin przygotowują po 12 porcji menu degustacyjnego. Następnie zespół musi zaserwować 10 gościom oraz dwóm sędziom kolejno: pieczywo i dip, sześć finger foodów, plater rybny (tzw. festive platter), danie wegańskie, danie mięsne, deser oraz petit fours. Chefs Table to okazja do zaprezentowania kunsztu i kreatywności kucharzy.

Konkurencja Restaurant of Nations polega na podaniu trzydaniowego menu (lub dwudaniowego w przypadku reprezentacji juniorów) 110 gościom (60 gościom w przypadku reprezentacji juniorów) w ciągu sześciu godzin. Tu liczy się współpraca, czas, powtarzalność i serwis. 

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

By w pełni zaprezentować swoje umiejętności, Kadrowicze trenują do startu na olimpiadzie w od kilku miesięcy w Instytucie Kulinarnym Transgourmet w Piasecznie pod Warszawą.

Zmagania Narodowej Reprezentacji Kucharzy, zarówno seniorów jak i juniorów, ich wrażenia oraz relację z Olimpiady będzie można obejrzeć na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego. Instytut Kulinarny Transgourmet jest kluczowym partnerem kadry i udostępnia kucharzom nie tylko przestrzeń do treningów, ale także zapewnia najlepszej jakości składniki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.02.2020
Aktualizacja: 17.02.2020