Netia powalczy o tytuł Supplier of the Year Forum Profit Hotel 2019

Udostępnij nas na:
Przedstawiciele firmy spotkają się z hotelarzami niezależnymi z całej Polski, inwestorami, kilkudziesięcioma kupcami, dyrektorami i prezesami z sieci, podczas czternastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. Jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat, powalczy także o tytuł Supplier of the Year FPH 2019. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na zakończenie wydarzenia (11 grudnia, Marriott Warsaw Hotel). Organizatorem jest nasza redakcja ŚWIAT HOTELI – czasopismo hotelarzy oraz portalu WWW.HORECANET.PL.
Satin panties

Nowoczesne technologie (TV Platform, WiFi Marketing, IoT), sposobem na optymalizację kosztową oraz budowanie relacji z klientem hotelu.

Obecnie na rynku mamy już blisko 3 tys. obiektów hotelowych, rynek wzrasta rok do roku w tempie około 5 proc. To oznacza, że sektor ten rośnie dynamicznie, ale przez to staje się też bardziej konkurencyjny. Jak zatem zapewnić atrakcyjność obiektu i oferty hotelowej? Jak się wyróżnić na tle innych hoteli i jak zbudować bliższe relacje z klientem?

Odpowiedź znajdziemy w nowoczesnych technologiach takich, jak narzędzia do prezentacji treści wideo, platformy analityczne oraz systemy komunikacji w ramach internetu rzeczy (IoT). To dzięki nim spersonalizować możemy przekaz, dostosować treść kontentu telewizyjnego i reklamowego do odbiorcy oraz ograniczymy codzienne wydatki na media. Dosyć liczna ilość sensorów IoT oraz system, który będzie analizował ich działanie, dostarczy nam aktualną wiedzę o preferencjach naszych klientów podczas pobytu w hotelu oraz pozwoli zoptymalizować kosztowo użycie oświetlenia czy klimatyzacji, wpływając znacząco na wysokość comiesięcznych opłat.

Klient hotelu zobaczy na ekranie telewizora powitanie, spersonalizowaną ofertę hotelową, zakres programów TV czy menu restauracji. Zostanie zachęcony do zakupu w lobby bar oraz do skorzystania z innych atrakcji hotelu. Za pomocą pilota lub smartfona będzie mógł zamówić dodatkowe usługi do pokoju (w zrozumiałym sobie języku).

Obok bogatej programowo oferty kanałów telewizyjnych, klient może „zabrać ze sobą” do hotelu swoje ulubione programy i ma możliwość udostępnienia ich na ekranie telewizora za pomocą swojego urządzenia mobilnego i funkcji „cast”. Oprócz elastycznej oferty, która wyróżnia hotel na rynku, zdobędziemy pełen pakiet narzędzi analitycznych, zmniejszających dystans między hotelem a klientem oraz podniesiemy znacząco wskaźnik ADR (Average Daily Rate). Przy okazji, dzięki analityce „offline”, opartej o WiFi, zwiększymy poziom bezpieczeństwa obiektu, uzyskując pełną wiedzę o natężeniu ruchu w hotelu i sprawniej zarządzimy procesem ewakuacji w sytuacjach realnego zagrożenia.

W opcji pełnej automatyzacji lojalny klient hotelu zostanie rozpoznany, uroczyście powitany, zarejestrowany, indywidualnie obsłużony i pożegnany, a następnie zaproszony do kolejnych odwiedzin. Na koniec, będąc klientem komercyjnym, odbierze fakturę za pobyt w specjalnie przygotowanym totemie lub otrzyma na podany w aplikacji hotelowej adres mailowy.

To może wydawać się odległa przyszłość, ale pierwsze wdrożenia pokazują, że to już jest rzeczywistość.

VIDEORELACJA Z UBIEGŁOROCZNEJ EDYCJI
XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018
SUPPLIER OF THE YEAR 2019
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY

W konkursie Supplier of the Year Forum Profit Hotel 2019 biorą udział firmy – dostawcy produktów, urządzeń, sprzętu, technologii i usług dla sektora HoReCa, które zgłosiły i opłaciły swój udział w XIV Forum Profit Hotel 2019 jako Sponsor lub Wystawca, albo wykupiły Kartę Wstępu – Business i będą prezentowały swoją ofertę podczas spotkań Business Speed Dating organizowanych w ramach wydarzenia. Trzech równorzędnych zwycięzców konkursu wybiera jury złożone z „kupców” uczestniczących w tegorocznej edycji Business Speed Dating. Laury dla najlepszych Dostawców Roku wręczone zostaną podczas wieczornej Gali na zakończenie XIV Forum Profit Hotel 2019.

Zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Organizatorem jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Karolina Stępniak
redaktor naczelna Świat Hoteli
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.