North Fish z nową aplikacją mobilną

Udostępnij nas na:
Za przygotowanie i wdrożenie nowego narzędzia odpowiada Grupa Me & My Friends. Aplikacja połączona jest z kompleksowym programem lojalnościowym, a dodatkowo jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody.

Nowa aplikacja mobilna North Fish z programem lojalnościowym jest nie tylko nowoczesnym narzędziem, ale przede wszystkim kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji, atrakcyjnych zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.

Zintegrowanie aplikacji z Program North Fish Club sprawiło, że powstała niepowtarzalna, spersonalizowana oferta dla smakoszy dań z ryb, owoców morza i potraw vege – dla wszystkich, którzy czerpią przyjemność z jedzenia.

Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla gości, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu, członek zarządu w North Food Polska.

Jak to działa?
Przede wszystkim nawigowanie po programie jest proste i intuicyjne. Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili ma szybki i nieograniczony dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje też wirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta.

North Fish z nową aplikacją mobilną_2.jpg

Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest– podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.

Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska S.A. zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.
Aplikacja mobilna (Android): http://bit.ly/AplikacjamobilnaNorthFish_Android
Aplikacja mobilna (iOS): http://bit.ly/AplikacjamobilnaNorthFish_iOS

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione