North Food Polska kontynuuje zmianę identyfikacji wizualnej

Udostępnij nas na:
W restauracji North Fish, zlokalizowanej w samym sercu Warszawy – Złotych Tarasach wykonano spektakularną modernizację. Oprócz wymiany logo, na ścianach pojawiła się niepowtarzalna rybia łuska, która nadała świeżości i wyjątkowego charakteru temu miejscu. Dla gości dostępny jest także kiosk, ułatwiający składanie i realizację zamówień.

Nowe logo sygnuje już ponad połowę restauracji North Fish. Do końca pierwszej połowy bieżącego roku zmiana obejmie wszystkie lokale w całej Polsce.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 46 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1 tys. pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.