Nosalowy Dwór Resort & Spa rozbudowuje struktury sprzedaży

Udostępnij nas na:
Grupa rozwija segment eventów międzynarodowych i wzmacnia struktury obsługi klienta indywidualnego z segmentu premium.

Ostatnie dwa lata to dla Nosalowego Dworu okres dużych wzrostów przychodów, zwłaszcza w sektorze MICE. Resort ugruntował już swoją pozycję w kraju jako jeden z najlepszych obiektów dla tego segmentu, teraz zwiększa swoją aktywność w segmencie organizacji eventów dla największych międzynarodowych marek i firm zagranicznych. Dynamiczny rozwój i wzrost aktywności wiąże się z rozbudową struktur sprzedaży oraz działu obsługi konferencji i bankietów. Resort rozbudowuje też dział sprzedaży indywidualnej w związku z planowanym na czwarty kwartał 2019 otwarciem nowego obiektu premium – Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, powstającym w centrum Zakopanego.

PRZECZYTAJ TAKŻE
> Grupa Nosalowy Dwór planuje kolejne inwestycje <

Premiera Centrum Kongresowego Gerlach w 2016 roku otworzyła przed Resortem nowe możliwości. Potencjał Gerlacha to 1250 mkw. powierzchni, pojemność do 1,2 tys. osób, 6 m wysokości, brak filarów na całej powierzchni sali, 91 podwieszeń o udźwigu do 350 kg/mkw. każdy, możliwość podziału sali na sześć mniejszych oraz wsparcie doświadczonego zespołu pozwalają na realizacje nawet najbardziej wymagających eventów. Resort dysponuje dodatkowo 22 salami konferencyjnymi (w tym kameralnymi boardroomami) i blisko 2 tys mkw. zewnętrznych terenów eventowych, z zadaszonymi wiatami pod integrację. Taka oferta w połączeniu z blisko 400-pokojową bazą noclegową i lokalizacja w stolicy polskich Tatr sprawia, że Resort coraz częściej przyciąga duże międzynarodowe wydarzenia. Wiele realizacji już się odbyło, inne planowane są jeszcze w tym roku. Znaczna liczba zapytań dotyczy kolejnych lat. Planowane w związku z tym działania i strategia obejmować będą zwiększoną aktywność w tym segmencie.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Rozbudowywany dział sprzedaży, aktywność na zagranicznych imprezach branżowych oraz kontakty BTB i BTC mają zapewnić wzrost udziału międzynarodowych realizacji w przychodach.
Już wkrótce oferta Grupy Nosalowy Dwór poszerzy się o dodatkowe 140 pokoi i luksusową przestrzeń dla mniejszych grup biznesowych w Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, który stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy Dwór w Zakopanem. Jednym z istotnych segmentów nowego hotelu będzie międzynarodowy klient indywidualny z segmentu premium, który coraz częściej odwiedza Zakopane.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.