Nosalowy Dwór Resort & Spa rozbudowuje struktury sprzedaży

Udostępnij artykuł
Grupa rozwija segment eventów międzynarodowych i wzmacnia struktury obsługi klienta indywidualnego z segmentu premium.

Ostatnie dwa lata to dla Nosalowego Dworu okres dużych wzrostów przychodów, zwłaszcza w sektorze MICE. Resort ugruntował już swoją pozycję w kraju jako jeden z najlepszych obiektów dla tego segmentu, teraz zwiększa swoją aktywność w segmencie organizacji eventów dla największych międzynarodowych marek i firm zagranicznych. Dynamiczny rozwój i wzrost aktywności wiąże się z rozbudową struktur sprzedaży oraz działu obsługi konferencji i bankietów. Resort rozbudowuje też dział sprzedaży indywidualnej w związku z planowanym na czwarty kwartał 2019 otwarciem nowego obiektu premium – Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, powstającym w centrum Zakopanego.

PRZECZYTAJ TAKŻE
> Grupa Nosalowy Dwór planuje kolejne inwestycje <

Premiera Centrum Kongresowego Gerlach w 2016 roku otworzyła przed Resortem nowe możliwości. Potencjał Gerlacha to 1250 mkw. powierzchni, pojemność do 1,2 tys. osób, 6 m wysokości, brak filarów na całej powierzchni sali, 91 podwieszeń o udźwigu do 350 kg/mkw. każdy, możliwość podziału sali na sześć mniejszych oraz wsparcie doświadczonego zespołu pozwalają na realizacje nawet najbardziej wymagających eventów. Resort dysponuje dodatkowo 22 salami konferencyjnymi (w tym kameralnymi boardroomami) i blisko 2 tys mkw. zewnętrznych terenów eventowych, z zadaszonymi wiatami pod integrację. Taka oferta w połączeniu z blisko 400-pokojową bazą noclegową i lokalizacja w stolicy polskich Tatr sprawia, że Resort coraz częściej przyciąga duże międzynarodowe wydarzenia. Wiele realizacji już się odbyło, inne planowane są jeszcze w tym roku. Znaczna liczba zapytań dotyczy kolejnych lat. Planowane w związku z tym działania i strategia obejmować będą zwiększoną aktywność w tym segmencie.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Rozbudowywany dział sprzedaży, aktywność na zagranicznych imprezach branżowych oraz kontakty BTB i BTC mają zapewnić wzrost udziału międzynarodowych realizacji w przychodach.
Już wkrótce oferta Grupy Nosalowy Dwór poszerzy się o dodatkowe 140 pokoi i luksusową przestrzeń dla mniejszych grup biznesowych w Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, który stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy Dwór w Zakopanem. Jednym z istotnych segmentów nowego hotelu będzie międzynarodowy klient indywidualny z segmentu premium, który coraz częściej odwiedza Zakopane.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.09.2018
Aktualizacja: 18.09.2018