Nowa Country Manager Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Lipiec to czas świętowania. Aplikacja do walki z marnowaniem żywności, która skradła serca ponad 208 tys. Pogromców Marnowania Jedzenia, świętuje rok obecności w Polsce. W kolejny etap działalności markę wprowadzi nowa Country Managerka – Anna Kurnatowska, do tej pory związana z sieciami Carrefour i Eurocash.

Od lipca polskim zespołem Too Good To Go pokieruje Anna Kurnatowska na stanowisku Country Managerki. Mikrobiolożka z wykształcenia, z jedzeniem związana niemal od początku swojej kariery zawodowej. To, co pyszne, zdrowe, naturalne i w duchu zero waste nie jest jej obce. Jako Brand Managerka w Carrefour, miała okazję wprowadzić do polskich i tajwańskich sklepów produkty w ramach linii „Jakość z Natury”, marce powstałej z dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt, oraz zapewniać najwyższą jakość i szeroki asortyment w dziale produktów świeżych. Zarówno w Carrefour, jak i Eurocash wprowadzała inicjatywy zero waste, takie jak zakupy do własnych opakowań czy kampanie na rzecz niemarnowania. Wrażliwa na zmiany klimatu i świadoma skali problemu marnowania żywności, wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w zmienianiu świata na lepsze.

Bardzo się cieszę, że moje początki w Too Goo To Go zbiegają się z pierwszymi urodzinami firmy w Polsce. Dołączam do fantastycznego, zgranego zespołu, który przez rok osiągnął imponujące wyniki. Mamy przed sobą ambitne zadanie dotarcia wszędzie tam, gdzie marnuje się jedzenie, ale mocno wierzę, że wspólnymi siłami dokonamy w Polsce rewolucji w niemarnowaniu. – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.07.2020
Aktualizacja: 09.07.2020