Nowa dyrektor marketingu i PR w CFI Hotels Group

Udostępnij nas na:
Ogólnopolski dział sprzedaży firmy został wzmocniony o dyrektora ds. marketingu i Public Relations. Stanowisko objęła Anna Bukato, której zadaniem jest opracowanie strategii marketingowej, a następnie realizacja zaplanowanych działań dla wszystkich obiektów wchodzących w skład grupy.

CFI Hotels Group to aktualnie 23 obiekty zlokalizowane w centrach miast i urokliwych zakątkach Polski. Naszą propozycję kierujemy do bardzo zróżnicowanej grupy docelowej, a to wymaga wielotorowej komunikacji dopasowanej do realiów dzisiejszego konsumenta – Gościa świadomego, wymagającego i poszukującego rozwiązań odpowiadających na bardzo konkretnie zdefiniowane potrzeby. Dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie działu sprzedaży i wyodrębnienie samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu i PR, który zaopiekuje się naszymi obiektami i zajmie się budowaniem świadomości marki grupy” informuje Agnieszka Graczyk, dyrektor zarządzająca CFI Hotels Group.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR z początkiem lutego objęła Anna Bukato. Prócz nadrzędnego celu budowania świadomości marki CFI Hotels Group, odpowiada za koordynację projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami biznesowymi. Będzie również wsparciem w zakresie generowania treści publikowanych na stronach internetowych, w portalach branżowych, mediach społecznościowych i materiałach informacyjnych dedykowanych poszczególnym obiektom.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Anna Bukato w branży marketingowej pracuje od 18 lat. Przed dołączeniem do zespołu CFI Hotels Group przez dwa lata była kierownikiem centralnego biura marketingu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Wcześniej przez 4 lata pracowała w brand experience agency Plej. Najpierw jako business development manager, następnie marketing & PR director. Swoje doświadczenie zdobywała także na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem biznesu oraz event marketingiem i PR, pracując
w agencjach Prowokator, After Hours i Event Public Relations. Od 2017 roku prowadzi autorskie szkolenie „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń” w Event Manager Training Group. Ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

W skład CFI Hotels Group wchodzą: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Warsaw Plaza Hotel, Falenty Biznes i Wypoczynek, Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu, sieć obiektów hotelowych Boutique Hotel’s w Łodzi, Sosnowcu, Bytomiu i we Wrocławiu, Citi Hotel’s Wrocław i Art Hotel’s Sosnowiec oraz restauracje Farina Bianco, Wall Street BBQ, TABU Sushi and Modern Cuisne, NOTO Sushi, Gęsi Puch w Łodzi i warszawska U kucharzy w Arsenale.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.