Nowa inwestycja Kristensen Group we Władysławowie

Udostępnij nas na:
Kristensen Group wraca nad morze, by realizować tam najnowszą inwestycję – Wave House we Władysławowie. Ten butikowy projekt, składający się tylko z 13 lokali, jest położony w pierwszej linii brzegowej. Spółka przygotowuje kolejne inwestycje nad Bałtykiem, m.in. w Łebie.
Butikowa inwestycja

Wywodzący się z Danii deweloper jest znany z realizacji projektów apartamentów wakacyjnych, które są subtelne i współgrają harmonijnie z otoczeniem. Podobnie jest i tym razem we Władysławowie, gdzie powstanie kameralna inwestycja Wave House. – Mamy bezcenny kapitał w postaci przepięknej lokalizacji, nad samym morzem
i w bezpośrednim sąsiedztwie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Taki kontekst wymaga delikatnej architektury, która nie zdominuje bogactwa natury – mówi John Kristensen z Kristensen Group.

Wave House to tylko 13 apartamentów różnej wielkości – od ok. 34 mkw. do ponad 107 mkw. Każdy lokal posiada duży balkon lub taras, a wybrane mają widok na morze. W budynku zaprojektowano trzy apartamenty Premium o funkcji dwóch wewnętrznych lokali oraz trzy dwupoziomowe Prestige z własnymi tarasami na dachu. W ramach inwestycji powstanie teren rekreacji dla mieszkańców. Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w tym roku.

Popularny kurort, unikatowa lokalizacja

Projekt zlokalizowany jest we Władysławowie przy ulicy Hryniewieckiego, która jest jedną z elegantszych ulic kurortu o charakterze nadmorskiego pasażu. Inwestycja położona jest w wyjątkowym miejscu, w pierwszej linii brzegowej – 50 metrów do plaży, z bezpośrednim dostępem do wejścia na plażę nr 3 przy granicy Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. – Tego typu nieruchomości zazwyczaj kupuje się z myślą o długoterminowej inwestycji i krótkoterminowych zyskach z wynajmu lokalu turystom – mówi Emil Kamiński z Kristensen Group. – W przypadku apartamentów wakacyjnych kluczową rolę odgrywa lokalizacja, to ona decyduje o dalszym sukcesie biznesowym inwestycji, a tą mamy najlepszą z możliwych – dodaje.

Nie bez znaczenia jest fakt, że Władysławowo jest bardzo popularnym kurortem. Jak wynika z danych Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, jest najczęściej wybieraną nadmorską miejscowością w sezonie letnim oraz znajduje się w pierwszej 10 najpopularniejszych destynacji na ferie zimowe. – Dla potencjalnych właścicieli potencjał turystyczny kurortu, w którym chcą zainwestować swoje pieniądze z myślą o zyskach z wynajmu, jest jednym z kluczowych kryteriów podejmowania decyzji – twierdzi John Kristensen. – Władysławowo prężnie się rozwija, włodarze wiedzą, że turyści potrzebują różnorodnych opcji spędzania wolnego czasu i to właśnie znajdują w tej nadmorskiej miejscowości – dodaje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.