Nowa inwestycja Orbis za 40 mln zł

Udostępnij artykuł
Grupa Orbis zgodnie z przyjętą strategią rozwija sieć AccorHotels w Polsce i w Europie Wschodniej we współpracy z lokalnymi partnerami oraz poprzez własne inwestycje w największych aglomeracjach. Orbis zawarł umowę na budowę ibis Styles Szczecin Stare Miasto. Otwarcie zaplanowane jest na koniec 2020 roku.

Jest to nowa inwestycja w zielonej certyfikacji BREEAM. Prace budowlane przy ul. Panieńskiej 10 na Podzamczu rozpoczną się pod koniec stycznia 2019 r. Oprócz 161 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja Winestone, WineBar, sale konferencyjne, strefa fitness oraz parking podziemny.

– Ten projekt inwestycyjny, ze względu na swoją lokalizację, był dość skomplikowany i wymagał wielu administracyjnych uzgodnień, a przedłużające się terminy wynikały z naszej dbałości o szczegóły oraz z poszanowania architektury najstarszej części Szczecina. Tym bardziej więc doceniamy cierpliwość wykazaną przez mieszkańców Szczecina. – tłumaczy Dariusz Gul, dyrektor ds. inwestycji w Grupie Orbis.

Szczecin pozytywnie rozwija się pod kątem biznesowym, kulturalnym i turystycznym, a jak sama nazwa hotelu wskazuje, ibis Styles Szczecin Stare Miasto położony jest w historycznym centrum miasta. Tematem przewodnim wnętrz będzie cyrk – to wynik konkursu, który wygrała polska pracownia projektowa DETAL z Trójmiasta.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Po hotelach Novotel, ibis i ibis budget, ibis Styles będzie czwartym adresem Grupy Orbis i AccorHotels w tym mieście.

Zgodnie z filozofią tej ekonomicznej i lifestyle’owej marki należącej do grupy AccorHotels, ibis Styles to komfortowe, designerskie hotele o różnych stylach, charakteryzujące się kreatywnością, wzbudzające dobry humor i emanujące radosną atmosferą, pozytywne, stylowe i urokliwe. W hotelach tej marki ważne jest poczucie wspólnoty, lokalny design i temat przewodni.

Grupa Hotelowa Orbis operuje ponad 20 hotelami tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka ibis Styles to ponad 420 hoteli w 45 krajach na całym świecie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.12.2018
Aktualizacja: 21.12.2018