Nowa kolekcja Hansgrohe w czterech hotelach

Udostępnij artykuł

– Kolekcja ta może być idealnym elementem wyposażenia łazienki hotelowej, jednak ze względu na swój nietypowy design oraz wysoką cenę nadaje się przede wszystkim do hoteli butikowych, które cenią sobie wzornictwo i oryginalność w wyposażeniu – dodaje nasza rozmóczyni. Jak tłumaczy, tematem przewodnim kolekcji jest intymność w bezpiecznym i ciepłym otoczeniu.
Autorką nowej linii Hansgrohe jest hiszpańska projektantka Patricia Urquiola. Jak zapowiada firma, kolejne kolekcje łazienkowe będą powstawały również we wspólpracy ze światowej sławy architektami.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.03.2010
Aktualizacja: 19.03.2010