Nowa odsłona 2forU w aplikacji McDonald’s

Udostępnij artykuł
Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień. Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, która nawiązuje do formatu Instagram Stories. Jest ona w całości nakręcona… telefonem.

Zestaw 2 for U niejedno ma imię. Big Mac z frytkami, Cheesbururger i Kurczakburger z wybranym dodatkiem, a może zestaw 6 McNuggets z małym napojem? W nowej, codziennie zmieniającej się, ofercie rabatowej 2 for U to możliwe!  Jak skorzystać z promocji? Wystarczy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest zupełnie nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie, a każdy z nich można dostać można tylko przez jeden dzień.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do jednego z najpopularniejszych w ostatnim czasie formatów – Instagram Stories. Na działania ATL składają się: jeden spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa sześciu młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 for U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrójkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.

– Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić ich językiem i być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu. – mówi Katarzyna Borowska, senior marketing supervisor McDonald’s Polska.

Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie soczystego mięsa wołowego z kruchą sałatą lodową, świeżym pomidorem i smakowitym sosem z pewnością znajdzie wielu zwolenników. Promocja potrwa do 18 listopada.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.10.2018
Aktualizacja: 18.10.2018