Nowa powierzchnia eventowa w Polonia Palace Hotel

Udostępnij artykuł
Wybudowany w 1913 roku Polonia Palace Hotel obchodził w tym roku 105. urodziny. Ten zabytkowy obiekt może pochwalić się bogatą historią, stylowymi salami bankietowo-konferencyjnymi, 206 eleganckimi pokojami i wyjątkowym widokiem na centrum Warszawy. Od teraz zaprasza również do nowej powierzchni eventowej Ludwikowska Lounge – dwóch sal: Marble i Wood. Oficjalne otwarcie, połączone z celebracją 105. urodzin, odbyło się 4 października br. i wzięło w nim udział ponad 200 gości.

Wydarzenie, w zabytkowej Sali Balowej Ludwikowska, rozpoczął dyrektor generalny Hotelu Polonia Palace – Paweł Lewtak, który tego wieczoru pełnił rolę gospodarza i prowadzącego. Po powitaniu gości, wśród których znaleźli się ambasadorzy wielu krajów, przedstawiciele biznesu, agencji eventowych, a także mediów, nastąpiło oficjalne otwarcie nowych sal zlokalizowanych bezpośrednio przy Sali Ludwikowskiej – Ludwikowska Lounge Marble oraz Wood. Jest to ponad 100 mkw. dodatkowej przestrzeni, która uzupełnia ofertę konferencyjną hotelu o nowoczesną i bardzo funkcjonalną powierzchnię eventową. Z obu sal można podziwiać widok na Pałac Kultury i Nauki oraz centrum Warszawy.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Na gości wieczoru, we wszystkich salach Ludwikowskich, czekały wyśmienite dania kuchni polskiej i międzynarodowej, przygotowane oczywiście pod kierownictwem szefa kuchni Polonia Palace – Grzegorza Golenia i jego zespołu. W barach szykowano autorskie koktajle, a na amatorów słodkości czekały wyśmienite desery, w tym stacja ze strudlem wiedeńskim i z tradycyjnymi polskimi lodami.  Z okazji urodzin hotelu przygotowano również wyjątkowy tort, który wywołał wśród zgromadzonych gości  prawdziwy zachwyt. Stworzony przez Galerię Słodkości budynek Polonia Palace Hotel z kremem o smaku czarnego bzu, był wierną kopią tego 105-letniego obiektu.

O oprawę scenograficzną wnętrz hotelu zadbała firma mi.zu flower design, która przygotowała autorskie kompozycje kwiatowe zdobiące każdą z sal, a także zabytkowy kominek, który stał się oryginalną ścianką do zdjęć. Oprawę muzyczną: duet harfistka z wiolonczelistką w Sali Ludwikowskiej oraz DJ w Ludwikowska Lounge, zapewniła Anseba Music Agency. Dla wszystkich gości Hotel Polonia Palace przygotował zestaw upominkowy, w którym znalazł się między innymi „Kurier Polonia Palace” – specjalnie na tę okazję opracowany pierwszy numer gazety opisujący historię hotelu. Podczas wydarzenia goście mogli również zwiedzić Apartament Angielski, pokoje hotelowe, a także centrum konferencyjne.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.10.2018
Aktualizacja: 09.10.2018