Nowa restauracja ruszyła w Blue City

Udostępnij nas na:
Societa serwuje pasty oraz panini, których składniki można samodzielnie komponować. W ofercie restauracji są również desery i lemoniady.    

Societa to nowy w Warszawie koncept restauracyjny inspirowany włoską kuchnią. W menu restauracji, która znajduje się na poziomie +3 centrum handlowego Blue City są pasty, czyli różnego rodzaju makarony oraz podawane na ciepło  kanapki panini.

Obok nazw dań serwowanych przez Societę nie można przejść obojętnie. Restauracja proponuje takie pasty, jak np: Federico Bologna, Umberto Becon, Alfredo Boczniak, Marina Tuna, Luigi Chorizo oraz przygotowane z myślą o weganach i wegetarianach Laura Vegan Tofu i Olivia Varzyvia. Ale pasty i panini można również skomponować samodzielnie.

– Klienci moją do wyboru makarony pszenne, razowe, jaglane oraz makaron z cukinii, jako opcja dla osób nietolerujących glutenu. A do nich sosy – śmietanowy, szparagowy, a także dwa wegańskie: pomidorowy i fasolowy, oraz różnorodne dodatki mięsne, warzywne i grzybowe. Można zamówić duże lub nieco mniejsze porcje – mówi Agnieszka Bartuzi, współwłaścicielka Society.  

Z kolei kanapki panini zaskakują wieloma wariantami i połączeniami np. z mozarellą, szparagami, boczniakami, pak choi, świeżym szpinakiem, pesto pietruszkowym czy hummusem. Do wszystkich potraw dodawane są świeże zioła.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Societa proponuje również bezglutenowe desery: ciasto przygotowane z mąki migdałowej i kakao oraz kremowy sernik z polewą wiśniową. Przebojem restauracji z pewnością staną się lemoniady ze świeżych soków owocowych – cytrynowego, kiwi, ananasa, limonki, pomarańczy, kokosa i truskawek.

– W Blue City mamy już ponad 25 restauracji, barów i kawiarni, ale wciąż rozszerzamy naszą ofertę gastronomiczną. Stawiamy na różnorodność smaków i kuchni tak, aby każdy odwiedzający nasze centrum znalazł coś dla siebie. Włoskie dania należą do najbardziej lubianych, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do Blue City zupełnie nowy na rynku koncept restauracyjny oferujący pasty i panini. Mamy nadzieję, że nowa restauracja spotka się z pozytywnym odbiorem naszych klientów i stanie się nowym, modnym miejscem – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione